Amintiri · Realităţi

Lucruri pe care le fac rar

Stăteam și mă gândeam că foarte rar obișnuiesc să mă plimb în răcoarea nopții pe la 15 grade Celsius să zicem. Partea cea mai interesantă este că îmi place dar cu toate astea, mă plimb foarte rar după ora 23:00 și asta când mă gândesc că în București nu am făcut niciodată o plimbare târzie. Astfel de plimbări țin minte că le-am făcut prin Timișoara, Craiova, Pitești, Constanța, Brăila, Arad, Brașov, Iași, Slobozia sau Sibiu, dar în București nu-mi amintesc să fi făcut plimbări nocturne. Când pierdeam ultimul tramvai și nu aveam bani de taxi nu se pune și de asemenea nici ieșirile de Revelion 🙂 Mă refer la plimbările alea în nopțile de primăvară până toamnă cu câțiva prieteni. Singur nu îmi place să mă plimb. Cred că ieșirile astea le-am avut în alte orașe și nu în București pentru că acolo vrând nevrând, neștiind nici prea bine orașul și știind că nu te așteaptă nimeni acasă, pierzi cât mai mult timp în oraș luându-l la pas. Plus de asta, când sunt plecat din București nu stau cu grija că ziua următoare am treabă de făcut. Totuși, mi-ar face plăcere să mă plimb mai des în răcoarea nopții.

Întrebare: ce lucruri faceți rar și ați vrea să le faceți mai des?

40 thoughts on “Lucruri pe care le fac rar

  1. buna dimineata. lucruri ce la fac rar…
    mhm, lucrurile care-mi plac, le fac foarte des.
    as vrea sa fie vara mai des. se pune? 😀

  2. Mi-ar placea sa am mai mult de timp pentru mine, sa fac lucrurile care-mi plac, sa petrec qualiity time cu prietenii, sau pur si simplu sa stau sa rontai popcorn in fata laptopului in timp ce ma uit la un film relaxant.

  3. Mi-ar placea sa merg mai des la film, la spa, la inot, fitness si sauna, sa calatoresc in tarile mele preferate mult mai des ca acum, sa beau mai des cafeaua mea preferata(Caffe Mocha). Dar cel mai mult imi doresc sa spun mai des te iubesc si iarta-ma.

  4. Mie îmi place foarte mult să mă plimb. Dar la fel cum ai spus, nici mie nu îmi place să mă plimb singură.
    Şi nici în atâtea oraşe nu m-am plimbat.

  5. Si eu tanjesc dupa plimbarile de seara, dupa linistea parcurilor si a strazilor in noapte.
    In afara de asta mi-ar placea sa am mai mult timp sa imi revad prietenii si familia mai des, nu doar la sarbatori! 🙂
    Si imi mai doresc sa fac sport…

  6. As vrea sa am mai mult timp pentru citit…nu ma plang de ceea ce trebuie sa parcurg pentru facultate, cartile sunt foarte interesante…doar ca din cand in cand, ca orice om, mai am nevoie si de povesti, de romane, de poezii..:-<

    1. Facultatea îți spune că se citești, dar mai sunt și preferințele. E imposibil să ai de citit pentru facultatea numai cărțile care îți plac.

  7. De plimbat, ma plimb. Iti recomand asta, pentru ca poti sa fii singur cu gandurile tale. In plus, am aflat ca poate fi si destul de romantic atunci cand mai esti cu cineva.
    Ce lucru il fac rar, dar as vrea sa il pot face mai des? Sa zambesc. Dar asa, din tot sufletul, cu tot sufletul.

    1. Nu, nu, singur nu-mi place :))) Cu cineva poate fi romantic într-adevăr :X Să zâmbești? Să râzi cu poftă e și mai bine 😛

  8. si mie imi place sa ma plimb,dar asta fac destul de des 😛 .Cred ca mai rar ma…relaxez.As vrea sa ma deplublez mai des de la tot stresul si sa am mai multe zile..ala mele,pentru relaxare totala 😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

