Internet · Leapșa · Realităţi · Teamwork

Premii peste premii

Dacă în școala generală sau în liceu nu am luat niciodată vreun premiu, (nici măcar în clasa I), măcar aici pe blog 🙂 Prima dată Alina, (fără poreclă…încă), s-a gândit să îmi dea premiul 3 în 1 pe care le puteți vedea în poza atașată. Am zis că vrea să fie și ea politicoasă și să nu mă simt cumva lăsat pe lângă 🙂 Apoi Loryloo, albinuța noastră patinatoare, mi-a acordat același premiu. Am zis că o fi vreo coincidență sau poate ea și Alina s-au vorbit cumva. După cele două scumpele s-a gândit și Paul să îmi dea același premiu. Am zis că dacă 3 spun același lucru atunci ar cam fi cazul să merg la culcare că treaba e sigură 😛 Dar nu a fost suficient. Ca o cireașă pe tort a venit și al patrulea premiu, același premiu, și de la Rux (și Eva mi l-a dat sau doar tu? 🙂 ).  Când am văzut că am primit a patra oară premiul am zis că e musai să scriu despre asta și să fac și eu câteva nominalizări, dar nu înainte de a le mulțumi celor patru pentru aprecierile făcute.

O să dau și eu premiile mai departe, iar ordinea este total aleatoare. Toate blogurile au ceva special și nu le pot departaja în vreun fel, toate plăcându-mi într-un fel sau altul. O să le trec în ordine alfabetică.

  • Alina – Pentru că reușește să îmi producă cel puțin o dată pe zi un zâmbet în colțul gurii.

  • Baby R – Pentru pasiunea care există în ea, pentru că felul ei de a scrie m-a făcut să-i citesc fiecare postare de pe blog 🙂

  • Chocolate Follie – Pentru că de fiecare dată când intru pe blogul ei încep instantaneu să am poftă de ciocolată, pentru că atunci când îți vizitează blogul se vede 😛

  • Coolnews – Pentru că deși nu îi las mereu câte un comentariu vreau să știe că îmi place blogul lui și am să revin cu plăcere (din păcate n-am mereu timp).

  • Delia – Pentru că merită din plin premiile astea și mai mult de atât. Pentru că ce îți place uneori nu poți să justifici: îți place pur și simplu.

  • Diana – Pentru gândurile bine cântărite pe care le găsesc la ea, pentru pozele cu mâncare după care mereu salivez 😛

  • Evergreen – Pentru imaginația ei debordantă și pentru părul ei roșu 😛

  • Gabriela – Pentru că Dumnezeu este înainte de toate și pentru firea ei deschisă care să regăsește oriunde pe blogul ei.

  • Grapefruits – Pentru că așa poate se întoarce și ea pe aici 🙂 Pentru că e o fată luptătoare și plină de ambiție, iar blogul ei este o miniatură a ei.

  • Loredana – Pentru că esențele tari se țin în sticluțe mici și pentru că blogul ei patinează printre celelalte bloguri.

  • Myriam – Pentru că am aflat abia de curând că nu o cheamă așa 🙂 Pentru că scrie fără reținere despre orice o deranjează.

  • Mălli – Pentru că la vârsta ei, eu nici nu visam să fiu blogger și o face mai bine decât mulți alții.

  • Nice – Pentru că e foarte atentă la detalii, pentru că blogul ei stârnește adevărate torente de comentarii.

  • Andreea – Pentru că e una dintre cele mai sincere bloggerițe din câte am citit. Vorbește despre absolut orice fără menajamente.

  • Paul – Pentru că nu i-am spus până acum că îmi place blogul lui deși nu reușesc să îl vizitez zilnic.

  • Paul Roman – Pentru că nu o dată am aflat lucruri care mă interesau 😛

  • Sorina – Pentru că știe să treacă peste dezamăgiri chiar dacă nu îi este ușor și pentru că probabil ăsta va fi încă un motiv de zâmbit pe lângă celălalte 6 🙂

  • Roxana – Pentru că a crescut într-un an cât alții-n zece, pentru sfaturile despre sănătate și pentru că e o familistă 😛

  • Ruxandra – Pentru că are un blog primitor, plin de căldură și noua temă mi se pare adorabilă (să nu o mai schimbi PLEASE 😀 ).

  • Anca – Pentru că de fiecare dată când am citit postările ei, am simțit că acolo a lăsat câte o bucățică din viața ei și totodată o respirație.

  • Zuzu – Pentru că mi-e dor să o citesc și așa sper să o readuc înapoi printre noi 😛

58 thoughts on “Premii peste premii

  1. Mai, greu te mai lasi convins 😀
    Sa inteleg ca trebuie sa punem tara la cale, sa ne vorbim intre noi bloggerii, ca sa te facem sa crezi in laudele noastre.
    Eu te mai asigur inca o data, daca este cazul, ca albinuta nu face greseli in acordarea premiilor si nici nu le imparte decat unor oameni speciali, asa ca a doua oara sa ai incredere in bazaitul meu :))

      1. Nu nu, nu am pus tara la cale, spuneam ca pe viitor vom sti ca asta e solutia ca altfel nu te convingem. Momentan nu am pus nimic, doar ne-am pus in gand, in mod intamplator in aceeasi perioada, sa te facem sa ai mai multe motive de zambit.
        Cu placere! 🙂

  2. Multumesc pentru cuvintele frumoase. Amandoua ti-am dat premiul. Eva ma tragea de maneca si-mi spunea sa-ti transmit ca meriti din plin premiul si ca blogul tau are lipici. Si nu, nu mai schimb tema. Ma bucur ca iti place. 😆

  3. Oh, ma mir ca nu mi-ai mai zis Delius. Iar ar fi scos Alina fum pe nari. 😆
    Nu stiu cat de mult merit premiile astea, pentru ca in ultima perioada nu prea am mai scris pe blog. Dar va veni ziua cand imi va turui gura iar pe blog. Ma rog, degetele vor face love cu tastatura. 😆

    1. Am vrut să-ți spun Delius dar am zis că Alina chiar se supără dacă mai zic așa chiar și în glumă 😛 Ei, lasă că meriți și dacă scrii mai rar. Atunci când scrii o faci bine 😛 Aștept să văd cum o să ai debit verbal 🙂

  4. Greu te gandesti sa onorezi adevaratele premii!!! Daca iti ofer ceva, ifi ofer pentru ca meriti si ca imi esti drag,da? Deci primeste si atat. 😀

  5. Multumesc pentru premiu.

    Parca nu-l prea merit… ca n-am mai scris, nu mi-am facut deloc timp, fiind o perioada destul de busy pentru mine 🙂

    Sa revenim cu ganduri bune 🙂

  6. iu-huuu! multumim! Asadar coolnewz.info e un blog bicefal 🙂 este blogul “LUI” si al “EI”. Drept e ca aici mai mult “el” comenteaza! 🙂

  7. Vaaaai multumesc;;)
    Cred ca ma apuc si de chestii care-mi plac,ca prea critic eu prea mult:)) Oricum…foarte dragut din partea ta ca te-ai gandit la mine>:D<

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

