Comercial · Cum să... · Realităţi

Cum să adormi mai repede (4)

Data trecută am rămas la a 13 a metodă sau sfat, spuneți-i cum vreți. Așadar astăzi am să continui cu cifra 14.

14. Relaxarea ochilor. Este cel mai important organ al corpului care necesită odihnă, așadar este foarte bine să îți relaxezi ochii și înainte de somn. Praful și poluarea pot crea probleme în timpul somnului. Este recomandat ca persoanele care au ochii mai sensibili, să își pună picături în ochi pentru a îndepărta impuritățile strânse în timpul zilei. Îți cureți dinții, fața, părul, urechile, limba și întreg corpul, de ce nu ai curăța și ochii? Îngrijește-i înainte să ai probleme cu ei. Închide ochii și rotește-i în sus de trei ori. Asta se întâmplă în mod natural când adormim, deci ar putea să declanșeze câteva reacții 🙂

15. Băile calde. Este o metodă foarte bună de relaxare a întregului corp. Nu folosi apă prea fierbinte pentru că va înrăutății starea de oboseală. Folosește și sarea de baie pentru că te va ajuta să elimini toxinele din organism. Sunt unele persoane care nu agreează băile mai calde. În cazul lor ar putea să își pună picioarele în apă caldă cu 15-20 de minute înainte de ora la care vor să meargă la somn. Poți să dai cu ulei de masaj pe picioare înainte de culcare. Acum că or să vină căldurile, nu stați mult la soare.

16. Cina. Evitați mesele grele înainte de culcare. Mesele grele ar putea să vă afecteze starea în care vă aflați. Mâncați cu cel mult 2 ore înainte de culcare, dar să fie gustări ușoare și evitați să mergeți înfometați în pat. Carbohidrații din produse cum ar fi: brioșele, cerealele, pâinea, iaurtul, vă pot ajuta să aveți un somn plăcut. Dacă mâncați ceva cu conținut mare de proteine cu câteva ore înainte de culcare de asemenea vă va ajuta la un somn plăcut. Proteinele se descompun în L-triptofan, un aminoacid care produce serotonină și melatonină. Serotonina ajută pentru un somn bun, iar melatonina pentru regenerarea pielii. Fructele și legumele au destule proteine așa că nu vă gândiți la alte mese grele.

17.  Lapte cald. Beți un pahar de lapte cald înainte de culcare. Vă va ajuta la liniștirea sistemul nervos. Calciul din lapte va ajuta sistemul nervos să se relaxeze mai bine. Ați putea să înlocuiți paharul cu apă de la capul patului cu un pahar cu lapte dacă vi se face sete noaptea 🙂

Advertisements

38 thoughts on “Cum să adormi mai repede (4)

  1. Na ca am nimerit la fix, avand in vedere ora la care las comentariul asta. 🙂 Eu nu beau lapte de obicei, ca nu-mi prea place decat in cafea. Dar cand totusi beau, dorm ca un copilas. ;))

        1. Aici ai mare dreptate. În afară de apă celelalte nu prea țin de sete. Au alți compuși, zaharuri, proteine și grăsimi și no… 😀

      1. Nu stiu cum o fi la voi, dar eu adorm instantaneu atunci cand sunt foarte obosita, indiferent daca ma doare ceva sau nu. 😀

  2. mda … si totusi seara mincam cel mai mult. Catre asta conduce programul nostru zilnic … In plus masa mai este si un eveniment social: mai vorbim, mai punem tara la cale, mai bem un pahar de vin …

    1. Păi evenimentul social poate avea loc și cu o gustare ușoară 😀 DAr dacă ora de culcare este 12-1 și mănânci ceva mai greu pe la ora 21 asta nu înseamnă că o dormi prost. Cât timp nu mănânci la 23:00-00:00 e în regulă 😛

  3. Interesante sfaturi, mai ales cel cu relaxarea ochilor despre care habar nu aveam. Laptele, din cate am inteles, nu este recomandat adultilor.

    1. Ai văzut ce senzație plăcută ai dacă închizi ochii și îi miști în sus de câteva ori? Se liniștesc ochii dacă sunt câtuși de puțin obosiți 😀

  4. Sincer, dupa o zi de munca, dupa care ma dor absolut toate, fac un dus, mananc putin si cum pun capul pe perna deja visez! 😀

    1. Schimbă salteaua. Trebuie schimbată și ea la un interval de 8-10 ani. Se mai uzează și ea, plus că strânge bacterii multe. 🙂

  5. Ultimele 3 sfaturi le-am incercat si intr-adevar functioneaza. Nu prea beau lapte in general, dar daca vreau sa dorm mai bine, imi fac o cana. Initial puneam si cacao, dar cel mai bine e fara.
    In ceea ce priveste baia, am incercat doar pentru picioare si e perfect, nu ma asteptam sa ma relaxeze atat de mult.

  6. Exact la ţanc ai picat cu postarea asta, că am dormit de amiază prea mult şi o să adorm greu greu la noapte. Fac duş şi mă pun cu picioarele în lighean. :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s