Amintiri · Leapșa · Realităţi

10 fapte bune și-o minune

Acum e-acum 🙂 Mi-a dat Alina belea pe cap, (bună ziua ți-am dat, belea mi-am căpătat). Ce s-a gândit ea? Să mă pună să zic 10 fapte bune pe care le fac sau le-am făcut. Va trebui să mă gândesc ceva dar sper să găsesc 10. Am avut teoretic timp de câteva zile să mă tot gândesc dar mereu m-am luat cu treabă și nu mi-am mai bătut capul cu asta, așa că va trebui să aveți răbdare până le enumăr pe toate, (ah, norocul vostru, voi o să citiți totul cap coadă fără momentele de pauză). Așadar, să încerc o enumerare. Nu-mi place leapșa asta pentru că seamănă mai mult a laudă 😀 Oricum, oridinea este total aleatoare, în funcție de cum mi le amintesc.

  1. Îmi ajut familia și prietenii ori de câte ori pot (cu bani sau alte nevoi).
  2. Fac pe psihologul de serviciu când cineva drag are o perioadă neagră, (chiar cu orele dacă este cazul).
  3. Când consider că e cazul dau bani la cerșetori.
  4. Protejez natura oriunde mă duc.
  5. În facultate împrutam cursurile colegilor. Adică le dăteam pe ale mele lor nu invers :))
  6. Întotdeauna într-o relație am oferit fără să mă gândesc la recompensă.
  7. Ofer mâna fetelor când coboară din transportul în comun, (a nu se înțelege că fetelor necunoscute 🙂 )
  8. Am făcut voluntariat la construirea unor case și nu numai.
  9. Am mers cu colindul în spitale împreună cu prietenii, (fără să strângem bani), și figura trebuie să se repete în continuare.
  10. Știu să îmi cer iertare când greșesc. Se pune ca faptă bună? 😀
Pff, ce greu a fost :)) A durat ceva, dar voi nu știți pentru că nu vă ia mult să citiți. Dar a durat mult, credeți-mă 😀 Ar trebui să dau leapșa asta mai departe și știu că nu va fi o faptă bună din partea mea așadar asta va fi minunea: voi da o belea pe cap cuiva și ei nu se vor supăra pe mine 🙂 Leapșa merge la Bianca – pentru că până acum nu te-am atins cu nicio leapșă :D, Julie – pentru că ai onorat cu plăcere precedenta leapșă, Myriam – pentru că asta sigur va fi o postare în care vei vorbi numai de bine 😛 , Nice – pentru că vreau să-i cunosc mai mult latura asta a ei 🙂 și Ruxandra – pentru că vreau să facă leapșa asta la dublu. Poate face și Eva fapte bune 😛
22 thoughts on “10 fapte bune și-o minune

  1. Ce draguuut…Multe se repeta si la mine daaar o sa o fac pentru tine,ca tot vrei sa fiu pozitiva….
    Ce nu fac eu pentru bloggerii mei preferati?!:)))

  2. Ai avut timp cateva zile sa iti faci tema deci nu mi te mai plange atata. Stiu ca ti-a luat creierasul foc, vad si inca simt miros de ars dar asta e, important e ca ti-a iesit.
    Uite ca eu am uitat sa spus ca o fac pe psihologul cu orele si chiar si atunci cand nu mi-e bine .. Fapta a naibii de mare ,pe care multi apoi nu o mai recunosc! 🙂 In fine, haide ca te-ai descurcat ” bunaciune “. :>

  3. Creve, ce curios esti…sa inteleg ca pana acum ai cunoscut doar latura mea negativa? 😀 Adevarul ca pozez cam des in “fata rea” pe blog. :)) Noroc ca pe summerday avea si un personaj pozitiv(pentru echilibru): Dragos. 🙂
    Merci ca te-ai gandit si la mine… 🙂

  4. Foarte draguta ideea cu mersul cu colindul prin spitale! Cred ca faceti sarbatorile mai placute saracilor oameni care sunt nevoiti sa suporte pe langa bolile grele pe care le au, si conditiile mizere de acolo :-<.

  5. Faci in mare parte bine dar eziti mereu sa ajuti pe cineva necunoscut (Sincer si eu si incerc sa ma schimb). Intrebarea mea este pentru ce iti ajuti numai un prieten cand altul are nevoie de mult mai mult ajutor? … aici intervine si asa zisul simt *civic* ,eu nu neg ca sunt pagan … dupa faptele astea bune cate beri bei cate tigari fumezi si cat injuri ? Asta e o remara care am regasito acum si la mine (Pe momnt ) Macar este un inceput si este bine (Eu sincer de ieri ma schimb sau mai bine spus incer sa ma schimb).

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

