Bancuri · Umor

BanCOOL cel mai banc (8)

După cum se știe evreii sunt afaceriști din naștere. Unul dintre aceștia se duce împreună cu soția la una din băncile unde avea un cont destul e mare în dolari, și merge în audiență la directorul băncii.

Directorul: – Bună ziua, cu ce vă pot ajuta?
Evreul: – Aș dori să fac un împrumut.
Directorul: – Sigur. Cam la ce sumă v-ați gândit?
Evreul: – 1$.
Directorul: – Dar nu vă supărați, ați putea să luați acel dolar din contul dumneavoastră.
Evreul: – Nu, nici nu se pune problema. Pierd din dobândă.
Directorul: – Atunci vă asigur că vă putem da noi acel dolar din partea băncii deoarece sunteți un client foarte important pentru banca noastră.
Evreul: – Domnule director, dacă nu îmi acordați acest împrumut îmi retrag toți banii de la bancă dumneavoastră și mă duc la altă bancă.
Directorul: – Bine, cum doriți. Vă facem actele imediat și veți putea ridica dolarul indată.

Între timp sosește contractul

Directorul: – Puteți citi clauzele contractuale dacă doriți.
Citește evreul ce citește apoi spune deranjat:
Evreul: – Aici nu scrie nimic despre dobândă.
Directorul: – Este o sumă foarte mică și nu cred că putem trece valoarea dobânzii. Ar fi prea mică și destul de greu de plătit.
Evreul: – Domnule director, insist să știu cât va fi dobânda mea în cenți, dacă nu îmi ridic toți banii de la banca dumneavoastră și merg la altă bancă.
Directorul: – Bine. În cazul acesta, dobânda ar fi 1 cent lunar.

Mai citește ce citește evreul și spune din nou nemulțumit:

– Dar aici nu figurează că îmi veți opri vreo garanție.
Directorul: – Păi la cât de mică este suma nu este nevoie. Aveți un cont foarte generos la noi. Nu cred că vor fi probleme în achitarea dolarului.
Evreul: – Domnule director, dacă nu îmi opriți o garanție eu îmi retrag toți banii de la banca dumneavoastră și merg în altă parte.
Directorul: – Bine, vă vom opri o garanție dacă doriți.
Evreul: – Puteți să-mi păstrați mașina garanție până plătesc.
Directorul: – Totuși mașina consider că este prea scumpă pentru a putea fi oprită drept garanție.
Evreul: Domnule director, dacă nu îmi luați mașina drept garanție, îmi ridic toți banii de la banca dumneavoastră și plec la altă bancă.
Directorul: – Bine domnule cum doriți.

După ce semnează contractul, evreul și soția lui pleacă mulțumiți. În fața băncii evreul i se adresează soției:

– Putem pleca liniștiți în vacanță. Vezi că am găsit loc de parcare cu 1 cent pe lună?

34 thoughts on “BanCOOL cel mai banc (8)

    1. Toma necredinciosul :)) Uite un exemplu despre evrei : în Israel nu sunt permise cazinourile, jocurile de noroc sau ceva de genul, dar evreii condus astfel de cazinouri numai că le fac peste graniță la palestinieni. Acolo sunt permise :)) Israelienii nu vor avea niciodată averea doar în bani sau imobiliare. 30% e în bani, 30% în imobiliare și 30% în aur 🙂 Nu pot să cadă toate în caz de criză.

  1. treaba cu cazinourile este similara in multe tari. In Elvetia (!) la fel: au vreo 2 cazinouri autorizate in toata tara. In rest … in Franta.
    In America sunt cazinouri pe acolo pe unde nu era nimic, Las Vegas e un exemplu clasic. Au luat pamint de la indieni, au facut cazinouri, toata lumea e fericita. Dar nu ai sa vezi la orice colt de strada …

  2. Păi au totuși SUA și Elveția, dar Israel nu are niciun cazino pe teritoriu lor. Au evreii la alții în țară. La asta mă refeream că sunt afaceriști și se descurcă în orice situație 😛

  3. Bancurile cu evrei sunt preferatele mele. Dragos stie o gramada, mai ales cu rabini, el mi-a insuflat pasiunea asta. :))

  4. Tot despre evrei…

    “Rahela se duce la Rabbi:
    – Rabbi, invata-ma ce sa fac, Itic si Strul sunt indragostiti de mine iar eu nu stiu pe care sa-l aleg. Care sa fie cel norocos?
    – Cred ca te vei casatori cu Itic, raspunse batranul Rabbi… Strul asta a fost intotdeauna un mare norocos. ” =))

  5. Mirela Pete mi-a făcut cinstea ca pentru Povestea parfumată între bloggeri, pentru această sâmbătă, adică pentru mâine, să propun eu tema.

    Ce spuneţi de POVESTEA PARFUMATĂ A INIMII?
    Vrei sa scrii si tu un articol? 🙂

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

