Leapșa · Realităţi · Umor

”Mă nervează”

Mi-a pasat Alina o leapșă în care trebuie să fiu oarecum critic, nemulțumit :)) Dacă anterioara mă făcea să par lăudăros, asta mă face să par recalcitrant, anti-social și chiar cu nasul pe sus :)) Să spun câteva lucruri neobișnuite care mă enervează. În primul rând bine că nu există un număr fix, iar în al doilea rând bine că există primul rând. E mai ciudat că ar trebui să fie lucruri neobișnuite. Nu știu cât de neobișnuite sunt dar o să spun cam ce mă enervează pe mine😀

  1. Tupeul celor care mă cred atât de prost încât aș pune botul la toate vrăjelile lor. Genul băsist. Există și-nafara politicii.
  2. Să îți repet în multe rânduri că anumite lucruri mă deranjează și tu să continui în a le face.
  3. Să mi se pună mâna în păr. Unele persoane sunt excepții și chiar îmi place, dar excepțiile nu formează o regulă😀
  4. Să îmi iei obiecte din cameră și apoi să le lași prin alte camere. Dacă le-ai luat de undeva, pune-le ed unde le-ai luat🙂
  5. Să văd gunoi pe lângă sacul de gunoi.
  6. Să fie lăsat dușul ridicat și când dau drumul la apă să mă stropesc. Uneori văd, dar de cele mai multe ori nu observ.
  7. Când dau cuiva telefonul, să mi-l aducă cu transpirație pe display.
  8. Să împrumut dvd-uri și să rămână împrumutate. De aceea în ultimul timp nu mai împrumut. Cine vrea ceva ori îi fac eu un dvd ori îmi dă un dvd și îi fac o copie. Depinde. Dacă persoana cere rar un dvd îi fac eu fără să îi cer un dvd, dacă se abonează și tot cere îl pun să-mi dea blank-uri că eu nu sunt fabrică de dvd-uri :)))
Cam atât îmi vine momentan în minte dar cred că sunt mai multe😀 Leapșa merge mai departe la: Bianca, Missy Sparrow, Roxana, Sorina și Rux

35 thoughts on “”Mă nervează”

      1. Nu doar de „părut”.😆
        Dar nu sunt chestii care să creeze imaginea unui om… vai, vezi că se enervează din orice, e absurd… sunt lucruri care e normal să enerveze… părerea mea.😆

  1. “Să fie lăsat dușul ridicat și când dau drumul la apă să mă stropesc. Uneori văd, dar de cele mai multe ori nu observ.” – idem. Sa vezi ce dragut e cand esti pregatit sa iesi si mergi sa opresti un pic de apa in cada … tuuuuusti, ce frumusel te faci !!😆

  2. Eu ma enervez cand baietii nu ridica,capacul de la wc atunci cand folosesc toaleta!!! (am incercat sa evit cacofonia dar n-am reusit😆 )

    1. Corect!
      Nu le-am înțeles niciodată pe alea care se plâng că lasă capacul ridicat. Cea mai mare problemă e când nu îl ridică!!!
      Una e să pui capacul jos și gata… nu e mare brânză, ia jumate de secundă… dar inevitabilele picături… ufff…

  3. N-am sa inteleg niciodata de ce unii oameni indeasa la propriu in cosul de gunoi deja plin si varsat pe jumatate. E mai simplu sa-l schimbi. Si da, cu imprumutatul e moarte. Din cls a 5-a nu mai imprumut decat persoanelor pe care le stiu de mica. Altfel ori nu le primesc, ori mai rua, le primesc stricate. Carti de obicei..

  4. aia cu telefonul transpirat ma enerveaza si pe mine. :)) Leapsa e rezolvata. Ti-am luat-o inainte.😆
    mulţu că te-ai gândit şi la mine..

  5. Si sunt doar cateva dintre lucrurile care te ‘nerveaza…. 😆
    Bine ca leapsa nu a fost cu toate lucrurile care enerveaza!😀
    Ar fi fost mai multe episoade.
    Glumesc.😉

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

