Comercial · Realităţi · România mea! · Umor

Frate, Vodafone-ul…

Iacs, iacs, iacs, de 1000 de ori iacs! Am spus de multe ori că până la urmă îmi bag piciorul în el de Vodafone, plătesc rezilierea și scap de ei. Și azi am simțit că îmi vine să fac același lucru. Având în vedere că am un modem USB de la ei pentru internet-ul mobil la laptop/PC, am zis să îl reziliez pentru că nu îl mai folosesc, e groaznic și pe deasupra mai e și 10 euro pe lună. L-am plătit 2 ani destul. M-au sunat să-mi propună un abonament mai bun zic ei, mai rapid dar puțin mai scump. I-am explicat eu respectivului operator că dacă îl prelungește nu are decât să îl treacă pe numele lui că eu nu mai am ce face cu el. Stă puțin și zice: ”vă sun peste câteva minute pentru că a intervenit o neclaritate”. Da, sigur (din părți). Revine cu un telefon omul și îmi zice că s-a uitat puțin peste contractele mele și a văzut că sunt fidel de mulți ani, bla bla bla, și că ar putea să îmi ofere o viteză mai bună la preț mult mai mic. (?!? Adineauri era la preț mai mare ?!?). Eu mi-am păstrat ideea și parcă nu-i venea să creadă. Cred că până la urmă a înțeles când i-am spus ”știu că sunteți plătit să vă tocmiți cu mine, dar nu înțelegeți că e pe post de decor?” Se simțea în vocea lui că i-am dat la gioale dar asta e dacă te țigănești cu mine :))) După discuția asta, am zis să merg și la sediul central să-l reziliez.

După ce că eu am doar vreo 5 ore libere toată ziua, când am ajuns acolo am mai și așteptat o grămadă până să îmi vină rândul asta deși în fața mea erau vreo 2 persoane și din câte am observat eu au vreo 10 case unde au oamenii lor care  te-ar putea ajuta sunt plătiți să te ajute. Era clar: nimeni nu avea chef de muncă. Când mi-a venit rândul ce să vezi? Îmi spune o tipă de acolo că am venit degeaba, că rezilierea se face prin telefon. (???) Păi și eu mă gândeam că dacă tot am ajuns la sediul central, puteau să facă rezilierea. Cel puțin așa e logic. Dacă mă duc acasă să sun, sunt exact acolo unde eram atunci…dăăăă. Îmi pare rău că nu aveam telefonul cu numărul de Vodafone că stăteam acolo în fața tipei și îi spuneam: așa hai că sun 🙂 Până acum orice reziliere se făcea la fața locului, acum…că la asta nu. E știți ce? După ce că am pierdut 3 ore din cele 5 ore libere nici nu am rezolvat nimic. Am ajuns acasă, am luat telefonul și am încercat să vorbesc cu un operator: altă povară. Nu reușești să dai de ei când ai nevoie. Dacă ei au nevoie de tine te vor suna și de 5 ori pe zi….până răspunzi. După 15 minute de așteptare n-am mai avut timp să stau după ei și am închis. Aveam treabă 😀 Și unde mai pui că până am reușit să dibuiesc meniul lor handicapat a durat ceva. Au un meniu la relații cu clienții de îți vine să te bați cu pereții prin casă.

Una peste alta, azi n-am rezolvat nimic, dar mâine stau de capul lor până aud de la un operator că a fost reziliat contractul. Groznici de tot. Vodafone = lipsă de respect, lipsă de profesionalism. Abia aștept să scap de ei că m-au căpiat.

Morala 1: Stați departe de Vodafone.

Morala 2: Dacă totuși vă apropiați de Vodafone, cumpărați-vă doar PrePay. Fără abonamente. Dacă ești abonat nu dau 2 lei pe tine. Dacă ai PrePay știu că poți pleca oricând așa că nu o să ai probleme cu ei.

47 thoughts on “Frate, Vodafone-ul…

      1. Eu am abonament la Orange de 6 ani aproape si nu am patit-o niciodata iar cei din familie au de vreo 10 ani si nimic. Asta chiar nu am patit-o in schimb muuuulte altele am patit si mi-s lecuita. As renunta la ei dar unde sa ma duc? Decat mai rau, mai bine asa. 🙂

        1. Recomand cartelă la orice operator. Pe cartelă e muuuult mai bine. Nu ai de a face cu nimeni de la ei. Crede-mă că am avut abonamente și nu o să îmi mai fac abonament nici să mă pici cu ceară 😀 PrePay e perfect 😀

            1. Tu știi cel mai bine ce-ți convine 😀 Mie unul îmi place mult mai mult pe cartelă. Abonamentul pe care îl am dar l-am pasat mamei are vreo 7 ani vechime dar tot cartela o prefer 😀

  1. scarbele, si nici macar nu mergea modemul ala tot timplu. a trebuit sa il instalez de zeci de ori ca imi facea probleme. vorba ta ,ei de suna din 5 in 5 minute cand trebuie sa iti ia banii , dar dai de pe pe luna si pe marte cand ai nevoie de ceva.

  2. Sunt pe orange de..7 ani. Am zis in iarna ca trec pe cartela dar mi`au facut o oferta de nerefuzat. Nu am avut cu ei probleme prea multe. Cu operatorii e ok, insa pt oferta aia de nerefuzat m`am tocmit cu ei o zi intreaga.
    Acum astept sa treaca cele 3 luni pe care le mai am, sa trec pe cartela. Ofertele alea sunt si mai de nerefuzat. :))

    1. Păi așa cred și eu. La cartelă e asemenea ai oferte foarte bune. Singurul inconvenient este dacă pleci din țară. La abonament știi că vorbești și de plătit plătești în țară. Dacă ai cartelă mai bine îți iei o cartelă din țara unde mergi 🙂

  3. Eu sunt pe Vodafone, dar la cartela 😀 I-am auzit pe multi ca se plang de abonamente si alte nebunii…..Bine ca nu m-am bagat in asa ceva. Iar pentru starea ta de spirit: inspira adanc, spune “Zeeeeeeeen” si vei fi un pic mai bine 😀

  4. De acord! De 100 ori de acord cu tine!
    Am facut prostia sa cumpar de la ei un telefon (smartphone) la liber si am fost cu el de 4 ori in service si inca are multe probleme.

    I-am sunat sa-mi returneze banii inapoi si au zis ca da, se poate, le-am dat tot ce au cerut (factura, certificat garantie) si dupa vreo 3 saptamani cand nu mai raspundea nimeni, i-am contactat iar si cica: “cine v-a spus ca va dam banii inapoi?”

    Am facut reclamatie la OPC… acum astept.

    1. Foarte probabil o să o dea în diverse când or să dea nas în nas cu ăia de la OPC :))) Ai tot dreptul să-ți iei banii înapoi 😀

  5. Total de acord cu tine, acum 1 an abia am reusit sa scap de abonamentul la Vodafone si acum am cartela (tot la ei). E mai mult decat perfect asa. Ce de lume la Orange, nu m-as schimba in alta retea nici moarta.

  6. Portocala, nene, portocala!!! Recomand si sustin Orange! 😀 Ar trebui sa fiu platita pentru ce am spus acum si pentru reclama facuta. 😆
    E adevarat ca ofertele cele mai avantajoase sunt la cartelele PrePay, si un bonus in plus e ca nu esti obligat sa reincarci cartela in fiecare luna.

    1. Asta așa este. Eu unul până acum nu am avut motive să las cosmote-ul. Am avut la un moment dat 5 numere, însă am ales cel care mi s-a potrivit cel mai bine.

  7. Am avut si eu abonament timp de un an la Vodafone. Imi facusera ai mei pentru ca li s-a parut foarte avantajos: cateva sute de minute cu 5 numere favorite, multe alte minute in retea si in afara. Toate astea au fost valabile doar vreo 4-5 luni. Dupa care am inceput sa platesc pana nu am mai putut, pentru ca multe dintre optiunile astea mi-au fost suspendate. De atunci, m-am lecuit si am trecut la cartela, tot la Vodafone. Astfel, nu sunt nevoita sa iau prea mult contact cu angajatii decat o data pe luna cand reincarc 😀 and it feels soooo good!

    1. Cam așa cred că sunt peste tot operatorii dacă ai abonament. Ar trebui să-i sancționăm cumva ca să vadă că nu fac ei ce vor. Iar singur mod de a-i sancționa ar fi să îi ardem la bani 😀

  8. Stiu ca la Orange se face o cerere pt reziliere. NU pricep de ce nu au reziliat contractul din moment ce te-ai dus pana acolo. Si mama se mai cearta cu ei, aproape in fiecare luna. :))

  9. Ştiu. Ea nu vrea să renunţe la abonament pentru că are nevoie de el. Oricum, mie nu îmi place Vodafone, deşi aş avea nevoie de internet pt laptop.

    1. Pentru laptop găsești soluții peste tot D: Am un prieten care la Romtelecom a optat pt wireless și e mulțumit. Ori internet de la RDS băgat prin router wireless și nu mai umbli ca cublurile prin casă să se vadă urât 😀 Dacă vrei să pelci pe undeva asta e, dar oricum modemurile alea au viteză execrabilă.

  10. Cea mai avantajoasă alegere: prepay cu opțiune bine aleasă în funcție de nevoi. Plătești mereu la fel și măcar știi că vorbești. Când vrei să renunți, ai renunțat și gata.
    Cu Vodafone am pățit-o și eu. Durează un car de ani să renunți la un abonament. Normal, pierd clienți și asta pentru că-i interesdează numai să ia, fără să ofere ceva de calitate. Abia în ultimul moment oferă ceva, când omul s-a săturat până peste cap.
    La fel am pățit și cu Romtelecom când vroiam să renunț la ei. Aveam un abonament la internet, apăruseră oferte mai ieftine și pe mine mă țineau cu aia scumpă. Am sunat, am zis că vreau să schimb și nu se putea. Sun iar și spun că vreau să renunț la serviciile lor (asta numai dacă expiră perioada contractuală) și imediat îmi oferă ceva la juma de preț. Deci se poate, nu?
    Apropo de Orange, e adevărat că se demagnetizează cartelele. Am pățit-o și eu.

    1. Sunt doar hoți operatorii de la noi. E adevărat că față de alte țări avem servici ieftine, dar ne tratează de parcă le-am fura sau ni le-ar da gratuit :)) Unui prieten i s-a demagnetizat cartela de 3 ori :)) Prima dată a pierdut toate numerele pt că le avea pe cartelă, apoi a zis că nu o mai pățește dar a pățit-o, și a treia oară s-a învățat minte. Probleme e că a pierdut numerele până la urmă din nou pentru că i s-a stricat teelfonul și avea numerele doar în teelfon :))) Am râs de el atunci nevoie mare :))

  11. nu m`am complicat niciodata cu abonamente,
    si da, eu sunt fana Cosmote.
    mai ales ca vorbesc foaaaaarte mult la telefon.
    si netul..de la RDS.
    poate nu e cel mai bun, dar sunt multumita de el.
    in plus..e si ieftin 🙂

    1. Eu cred că RDS-ul e cel mai bun pe piață, cel puțin pe domeniul persoane fizice 😀 Pe domeniul persoane juridice sunt alții dar și la prețuri pe măsură 200-300 euro lunar.

  12. Si la Orange e la fel. Important e sa stai departe de abonamente. I learned it the hard way. 🙂
    Cel mai bine e cu cartela. Costa mult mai putin si beneficiezi de pachete mai generoase.
    Chiar in urma cu vreo luna mi s-a stricat cartela SIM si cei de la Orange nu mi-au schimbat-o gratuit, ci incercau sa ma convinga sa-mi fac abonament la ei ca sa nu platesc aceasta schimbare. Le-am zis ca nu mersi, prefer sa platesc cei 7 euro. Ciudat e ca in urma cu vreun an era sigur gratuita aceasta schimbare de cartela – pana la urma e interesul lor sa-ti mearga cartela ca sa poti sa cumperi minute de la ei.

    1. Cred că or să-și dea seama de greșelile pe care le fac atunci când va fi prea târziu 😀 Uciorul nu merge de multe ori la apă. La un moment dat se sparge. Ei se pare că nu țin cont de asta ;))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

