Comercial · Internet · Realităţi

Publicitatea agresivă

Dacă există ceva ce urăsc mai tare decât reclamele proaste, atunci aia este publicitatea agresivă. Niciodată n-am înțeles de ce e nevoie să pui reclame pe site-uri care în momentul când ai accesat site-ul respectiv, să te invadeze de fel de fel de prostii. Personal dacă intru pe un astfel de site și din greșeală am intrat pe site-urile unde duc reclamele, în secunda 2 am și ieșit. În niciun caz nu mă face să stau să mă uit. Firmele sau companiile care își fac o astfel de promovare serviciilor sau produselor lor, nu fac decât să mă ambiționeze să nu le mai cumpăr produsele. Părerea mea despre produsele și serviciile care îți sunt băgate așa pe gât sau aproape că te imploră să le cumperi, este una foarte proastă. Iar cât despre sentimentul când cienva îți bagă ceva pe gât cu forța, nu face altceva decât să îți facă greață. Nu mai pot nici cu GSP-ul ăstora de la Intact. Ne imploră de săptămâni să cerem GSP la furnizorul de cablu. Și ce publicitate își fac îmi vine să vomit. ”Cel mai bun post TV de sport, cel mai bun fotbal”. PENIBIL !!! Cel mai prost post TV care ar trebui să difuzeze sport nu bâlci și scandaluri.

Să revin la reclamele astea care îți sar în față imediat ce intri pe un site. Dacă tot dai o grămadă de bani pentru reclame, lasă acolo niște bannere simple și cine chiar e interesat va da click. Fă niște bannere cât mai atractive și care să reprezinte cât mai bine ceea ce vrei să vinzi și atât. Nu e nevoie să îmi faci mie nervi cu reclamele care s-ar peste tot și eu să mă enerevz dând mereu click pe X să le închid. Dacă tot pui reclame pe site-uri care au vreo 30.000 – 40.000 de vizitatori pe zi, atunci sigur vor da singuri click o mare parte dacă e inteersată de ce vinzi. Câți oare rămân pe site-urile alea dacă intră din greșeală? Personal, îmi scade încrederea în produsele promovate agresiv.

32 thoughts on “Publicitatea agresivă

      1. Eu sunt presedintele! 😆

        Pe mine m-a innebunit reclama de la Nivea. Pe orice site as intra, aud pe FUNDal melodia Rihannei si vad picioruse de bebelusi. 😆

  1. Stai sa vezi, cand intri pe un site care te intereseaza si reclama merge dupa cursos. Am innebunit de nervi odata. Aveam nevoie urgenta de ceva, de pe un site, si imi facea figura asta cu reclama dupa cursos si nu puteam nici sa ies, la un moment dat!

  2. Din cauza reclamelor agresive, insistente, care acopera toata pagina, a trebuit sa renunt la site-uri. Acum navighez exclusiv prin blogosfera. 😀 Si tot din cauza reclamelor am renuntat si la televizor.

  3. Pe mine ma scot din sarite alea de pe perfecte.ro.
    Ca la unele articole, incepe de nicaieri un video care iti povesteste de nu-stiu-ce crema Nivea.

    Sincer, daca ma agaseaza reclama unui produs, de-a naibii refuz sa il cumpar :).

  4. eu intru destul de des pe cinemarx, sa caut filme. M`au innebunit cu Piratii din Caraibe. Trebuie sa astept vreo 30 de secunde, sa pot inchide “dravocenia” aia. Da, mi se par stupide. La fel de aiurea mi se par si bannerele cu “ai castigat! da click aici”. :))

    1. Sau mesajele alea cu ”ai 1 mesaj!” Cât de bătut în cap să fi să dai click pe așa ceva? Și oare cine primește bani să pună astfel de bannere pe site-ul lui?

    1. Eu nu știu ce probleme pot apărea, dar dacă aș pune vreodată sigur aș pune ceva decent care să nu scoată oamenii din sărite 😀

  5. Deci … DEEECI, deeeci ( pentru a-mi intelege frustrarea si nervii ) reclamele astea imi fac parul maciuca !!! E clar ca daca le intalnesc pe un site, nu il mai frecventez pentru ca sunt de`a`dreptu` ENERVANTE.

  6. Stii ce ma enerveaza pe mine si mai tare, in afara de toate reclamele astea din mediul online care imi blocheaza laptop-ul? Gagicile din Unirii, de la etajul cu restaurante. Cum urci, cum sar toate pe tine si te iau de mana, te tarasc dupa ele! Pe mine ma scot din sarite! :-L

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

