Dragoste · Internet · Scurt și la obiect · Sondaje

La ce vârstă ai avut prima întâlnire?

Asta este curiozitatea mea pe ziua de azi :)) De altfel am schimbat și sondajul din dreapta care va sta acolo o perioadă până se strâng un număr suficient de voturi pentru a-mi face o părere😀 Sooooooo…. start vote :))

P.S: Poate să-mi spună și mie cineva care e treaba cu zelist? Cum fac ăștia topul pentru că deși îmi scad vizitatorii blogul ocupă cea mai bună poziție de când e înscris în zelist (427). Eu sunt confuz tare. Sunt luat la mișto sau cum fac ei topul? :))

48 thoughts on “La ce vârstă ai avut prima întâlnire?

    1. Bună dimineața >:D< Ai început devreme😀 (cel puțin pentru mine)😀 E bine că măcar a rămas o amintire foarte plăcută😛

  1. Prima intalnire…mmm… pai am inceput sa ies cu varul meu la discoteca pe la 12 ani si cam pe atunci , 12-13 ani a inceput si “joaca”.
    Mai ales ca mereu paream mai matura.
    Treaba cu zelistul depinde de cate link-uri ai. Depinde de site-urile ce linkeaza catre tine. Cu cat ai mai multe cu atat esti mai sus.

    1. Băi doar eu am început așa mai pe la 18 ani? :))) Am impresia că nici nu trebuia să mai pun și peste 18 ani :)) Dacă așa fac topurile cei de la zelist atunci e un clasament ciudat :)))

      1. Nu e deloc un clasament ciudat, așa se creează importanța site-urilor și pe google. Sunt multe argumente, din teorii de data mining și căutare Internet, dar ideea de bază e că link-urile, în special de la surse de încredere de pe Internet, arată că tu ești într-un domeniu o sursă bună de informații (pentru că alții te citează, trimit la tine vizitatorii, etc.)

    1. Nu contează că erau puerile sau profunde. Contează când a fost prima😛 E clar că fetele sunt mai precoce decât băieții😀

  2. 13 cam asa :D…

    Nici eu nu pricep Zelistul de nicio culoare. Intr-o zi sunt pe locul 500 si ceva, apoi saptamana urmatoare pe 1000. E ceva cu linkurile la mijloc, nu neaparat vizitatorii…

  3. Nu știu dacă să iau la 15 sau 16 ani… mă rog, aproape 15… dar a fost o întâlnire că s-a întâmplat să fie așa… întâlnire cu întrebat înainte, bla-bla-bla, pe la 16 ani.

  4. 13-14 ani, cam asa. In Brasov, la film. Ramane sa-ti dezlegi singur misterul cu zelistul.😛😀 Aici chiar nu te pot ajuta… Banuiesc ca are legatura cu lepsele pe care le-ai facut lately si cu link-urile primite.

      1. Ei, și tu… trec anii și nu mai ținem minte așa bine. Zicem pe la 13-14 ani, pe la 8-9 ani… maxim eventual mai ținem minte fix în ce clasă eram… pentru că sincer, eu nu sunt sigură când zic că s-a întâmplat ceva la vârsta X, dar pot să zic sigur în ce clasă eram.😆

        1. Știu ce zici, dar la evenimente de genul eu țin minte😀 Unele boacăne de le-am făcur nu le mai țin minte exact vârsta, dar de pe la 14 ani încoace țin minte și vârsta la care am făcut diferite chestii :))

  5. hmmm… greu de spus… primul prieten l-am avut la 14 ani dar nu-mi aduc aminte sa fi avut vreo intalnire cu el… de fapt cred ca nici nu am avut intalnire cu fostii pana pe la 20 de ani. Si cand zic intalnire ma refer la ceva gen mers in parc, la un film, restaurant etc… Adica ccelputin asta vad eu prin intalniri, nu faptul ca ieseam afara seara si ne vedeam in fata blocului.😀

  6. 15 ani si 11 luni fix! intalnire din aia siropoasa cu trandafir rosu, tinut de mana sub luna plina si o miniploaie(bine, mai mult a burat) dupa care a urmat o relatie de7 luni fix. :)) imi placea partea cu discutatul, statul de banca si chestii din astea infantile.

      1. acum cred ca erau. mi se pareau cele mai deplasate chestii la varsta aia. ma inroseam la simpla intrebare “vrei sa stam pe`o banca?”. iti dai seama ca atunci cand discutam deja aveam nu stoluri, crescatorii de fluturi! acum nu ma mai inrosesc, ba chiar mi se pare absolut normal sa discuti, sa stai pe banca si sa cunosti persoana de langa tine.

  7. Btw, zelist sucks. Nu contorizeaza bine, nu contorizeaza TOTUL si avantajeaza …. anumite persoane, nu ma refer la tine😆 , deci nu te mai baza asa tare pe el pentru ca-i fake, cum e cam totul in tara asta.

  8. Eu nu m-am grabit. Prima intalnire a fost pe la 19 ani apoi au urmat aproape doi ani de relatie iar acum a ramas o amicitie frumoasa. Recunosc, cer multe insa cine ma apreciaza si in special prietenii, in momentul de fata, stiu ca pot oferi totul🙂 Trebuie sa dau ca sa primesti🙂

  9. Atunci cand eram in liceu sau facultate exista acea fata pe care toti o placeau, dar nimeni nu indraznea sa se aproprie de ea. Daca pentru unii a cuceri o fata este o “misiune imposibila”, pentru altii totul pare foarte natural si usor. Cautam persoane versate care sa ne zica secretele cuceririi unei fete. Te invit sa accepti provocarea si sa participi la concursul de pe pagina urmatoare:
    http://roxandrei.ro/concursuri-active/se-cauta-doctor-in-amor/

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

