Amintiri

Jocuri video

Mai țineți minte jocurile alea video pentru TV cu dischete? Ce mai jucam pinball sau Super Mario pe celebrul Terminator. Mai târziu am primit un joc video de la Sega Video Games cu 400 de jocuri incluse în memorie și apoi am mai făcut rost de dischete. Toată ziua numai jocuri eram pe TV. Pe vremea aia PC-uri erau doar pe la liceuri acele 386 de mergeau doar cu floppy :)) Când Prince of Persia era o aplicație .DOS și Bomberman era cel mai tare joc posibil. Abia apoi au apărut Solitaire și Freecell. Deh. Uite ce glumă bună este în clipul următor. Ce tu plasmă sau videoproiector. Astea da jocuri la scară mare🙂

29 thoughts on “Jocuri video

  1. Nu… înainte erau HC-urile pe casete audio… pfff… ce vremuri… noi eram cu Tanks și alte chestii. Când am avut PC-ul prima dată am prins pasiunea pentru linia de comandă (😆 ), ce probabil m-a urmărit până acum. Era un joc cu o pisică, ce tot intra prin case… atunci cea mai mare stricăciune pe care puteai să o faci unui calculator era Delete All și boceai după toate jocurile.
    Și Formula 1 era tare… de atunci mi-am dat seama că sunt anti-talent la condus.

    1. Pe alea nu le mai știu😀 Oricum, atunci nu putea să conduci bine o mașină. Jocurile de atunci nu erau ca acum. E clar că nu poți știi dacă în realitate conduci prost dacă te iei după niște jocuri slabe de acum mulți ani :))

      1. Oh, ba da. Pot să știu. Am știut și am avut dreptate; peste ani am descoperit că am aceeași atenție, concentrare, vedere periferică și reflexe… adică zero.😆

    1. Am stricat și eu câteva Tetrisuri :)) Odată m-a pus cineva să aleg între un Gameboy și o bicicletă. Am ales clar bicicleta😀 Era tot un fel de Brike Game dar avea dischete😀

  2. Eu n-am avut jocuri din astea, dar jucam Super Mario la verisoara mea acasa. In schimb imi amintesc de Supaplex, pe care l-am jucat cand si-a luat mama calculator acasa sa lucreze pe programul ei de contabilitate.🙂

  3. Super Mario jucam la o vecina, eu n`aveam joc din ala.😀
    Acum il caut pe net, varianta aia clasica, si nu`l gasesc.:(

      1. :))))) nu exista mai multi Super Mario. e unul singur. Deci.. Super Mario-ul sa apeleze la mine!!!:))) Te caut de un an juma, te rog apeleaza la mine!

  4. Nu m-am omorat niciodata cu jocurile la calculator, doar Super Mario a reusit sa-mi suscite interesul pentru o scurta perioada din tinerete…😀 Acum imi place sa ma joc la calculator, dar altfel. Ma joc de-a bloggingul.😛

  5. Doamne, mi-e atat de dor de Super Mario! 8-> jucam cu tata pe televizor cand eram micuta. Cu toate ca nu e mare lucru, am numai amintiri placute legate de jocurile de genul pentru ca erau printre putinele activitati pe care le-am facut cu tata…:) mi-ar placea sa pot da timpul inapoi…

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

