Amintiri · Realităţi · Umor

Constatare întârziată

Pentru unii dintre voi nu mai este niciun secret că sunt uneori un aiurit și jumătate. Și asta o spun acum pentru că după vreo 3 ani și ceva pe WordPress, am observat că de fapt n-ar trebui să aniversez doar perioada petrecută aici și să pun la socoteală și perioada de pe Blogspot. Am observat cu stupoare că la arhivă apare și o postare din iulie 2007. Când m-am mutat pe WordPress, pe 23 decembrie 2007, se pare că în urma transferului postările, (și sper că nu și comentariile, pentru că nu am verificat asta), au suferit o modificare. Cu excepția primei postări, toate celelalte datează din 23 decembrie deși erau cu ceva timp înainte. Așadar, am început astfel, pe data de 26 iulie 2007. Anul ăsta o să sărbătoresc blogul în iulie și nu în decembrie cum am obișnuit de 3 ani încoace :)) Chiar așa? Am uitat data nașterii copilașului? :)) Deci se pare că transferul de pe Blogspot pe WordPress se face cu erori. Pe WordPress prima postare și singura din iulie 2007 figurează pe 27 iulie și nu pe 26 cum era de fel. Eh, măcar postarea aia m-a deșteptat 😛 Ca o concluzie: oficial 26 iulie rămâne ziua de ”naștere” 😀

Later update: Comentariile de pe Blogspot nu au fost transferate 😦  Comentariile la 158 de postări…

31 thoughts on “Constatare întârziată

    1. Ba contează. Ce-ar fi să îi serbezi ziua nepoțelei tale pe 17 aprilie pentru că nu contează când e contează că e? :)))

      1. Hai ma, nu fa astfel de comparatii. 😆
        Eu fac 5 anisori anul asta, normal ar trebui in decembrie, pe 11 cand l-am cunoscut pe el, insa mi-s cu mot si-l sarbatoresc in septembrie, pe 11 mai exact. De ziua mea! 😀

        1. Ce aiurea că de ziua ta a fost faza cu turnurile gemene. Mi se pare just să vrei să pui cât mai multe evenimente plăcute în ziua aia ca să echilibreze balanța 🙂

          1. Eiii hai,si tu incepi? >:P Tin minte ca in anul ala ma distram maxim ,pana cand au dau prietenii drumul la tv.si am vazut toti ce s-a intamplat, nu se mai axa nimeni pe petrecere ci pe subiect. Am ramas si eu cu sechele!:lol:

  1. Esti de 4 ani in blogosfera? Ce stranie coincidenta…si eu la fel, doar ca eu am stat vreo trei anisori doar ca simplu postator. Multi inainte, Creve!

  2. Sa cresti mare si sa citesti ce-ai scris in 2007 si peste 20 de ani. Cu transferul de articole e mereu problema la blogspot asa cum nu merg transferate articolele de pe wordpress.

    1. Eu am reușit să le transfer când am avut domeniu în 2009 😀 Merci fain pentru urare. Peste 20 de ani dacă citesc ce am scris în 2007 o să râd cumplit. Deja mi se par depășite multe :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

