Amintiri · Copilărie · Leapșa · Realităţi · Umor

Stolen moments – Leapșa

Mi-a plăcut denumirea asta când am văzut-o la gura unei prietene și am considerat că e cel mai bun nume pentru leapșa de azi. Sunt momente furate parcă din Rai. Momente de fericire care au fost până acum în viața mea. Am primit lepșuța asta de la Alina și de la Roșcata. Păi să văd cam ce găsesc. Nu știu dacă vor fi neapărat în ordinea întâmplării lor.

  1. Când am luat Capacitatea, m-ai ales când am auzit că am luat la mate. Am trimis-o pe mama să se uite că eu nu aveam curaj. M-a sunat și mi-a spus că am luat și atunci am sărit prin toată casa.
  2. Când am luat primul meu 10 la fizică. Nu credeam că așa ceva se poate întâmpla. A fost și singurul 🙂
  3. De asemenea când am luat primul meu 8 pe merit la engleză. Nu am putut copia și am zis că după atâția ani de engleză ar trebui să știu și eu ceva. Se întâmpla în clasa 11 a. Până atunci credeam că habar n-am engleză :))
  4. Când am luat Bac-ul. S-a întâmplat la fel ca la Capacitate. Am avut emoții la mate și am trimis-o iar pe mama și m-a sunat apoi.
  5. Tot atunci am fost fericit când am văzut că am luat 10 la română oral și eram primul din clasa mea care împușcase unul 🙂 M-a bucurat că atunci am dat de profa de română care îmi promisese că nu mă bagă în Bac dacă nu învăț. Îmi dătuse vreo 4 de 2 în agenda ei și până nu am învățat nu m-a lăsat în pace. Mă amenința că mi trece pe toți în catalog. În final mi-a trecut doar un 2 în catalog 🙂 Asta pentru că am învățat. Dar tot a trebuit să iau 10 ca să-mi iasă media :))
  6. M-am bucurat când am aflat că sunt unchi, de 2 ori.
  7. M-am bucurat când am văzut că lucrurile în care am crezut s-au întâmplat.
  8. M-am bucurat când am dat gata facultatea pe care credeam că nu o mai termin prin anul 3.
Au fost cu siguranță mult mai multe dar nu mi le amintesc acum. Știți voi: viața e formată din multe mici bucurii ale vieții 🙂  O să pasez leapșa asta și eu mai departe și anume către Diana, Mihaela, Mălli, Rux și Zozo. Până acum nu m-a înjurat nimeni pentru lepșe așa că dacă nu vă  convine vociferați (oricum nu vă aud) :))
25 thoughts on “Stolen moments – Leapșa

  1. Multumesc pentru leapsa! Cred ca o sa semene cu a ta, si pentru mine multe din momentele de fericire s-au datorat unor rezultate bune la scoala, facultate. 🙂

    1. Cu plăcere. Pe astea le-am ținut minte cel mai bine pentru că sunt lucruri mai mari, dar cele multe și micuțe sigur nu se legate de școală 😀 O să mi le amintesc eu treptat și le voi aminti pe aici 😛

  2. Nici eu nu am avut curaj sa ma uit la rezultatele de la capacitate si BAC. , in ambele cazuri am inchis ochii, am pus mainile la urechi si mi-am rugat un coleg sa se uite! 😆

  3. Felicitări!
    Ești a patra persoană care îmi dă leapșa asta.
    Eu am mai făcut una de curând și am zis că o las pe asta pe luni… dar se pare că în ritmul ăsta o să am ditai lista de „am primit de la”.

  4. Imi place mult ce ai scris la nr 7. Ma regasesc si eu acolo. 😉 Dar parca si mai mare fericire mi-au produs dorintele/visurile/faptele pe care nu le-am crezut niciodata realizabile.

  5. Avem in comun primele 2 puncte :)). Nici eu nu ma simteam prea curajoasa la capacitate, din cauza matematicii. Am crezut ca nu iau, asa ca i-am trimis pe ai mei. Nu vroiam sa incep sa urlu pe acolo :”>. Cat despre fizica, am luat numai note de 10 in liceu, dar am fost in extaz cand am luat primul si singurul 10 in generala! Eram in luna mai si eu in loc sa invat pentru capacitate, invatam de zor despre motorul electric :)).

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

