Leapșa · Maxime · Realităţi

Top top top…rușiniiiică

Da, s-au întors lepșele 😀 Credeam că doar luna Mai a fost cu lepșele. Văd că și Iulie are ceva de obiectat. Nici n-am făcut bine leapșa cu momentele fericite că vine acum alta cu defectele 😛 M-a alergat Alina ce m-a alergat și tot m-a prins, apoi mi-a dat de m-a julit cu leapșa asta. De parcă nu era suficient, așa julit cum eram m-a mai fugărit și Roșcata de mi-a julit și celălalt picior. Așa că n-am unde să mai fug și fac leapșa asta urâtă 🙂 Deci, să spun câteva, (sau toate?), chestiile pe care le am și mi-e rușinică cu ele 😀

  1. Nu am suficient tupeu în unele situații. De exemplu, că tot e recent, când am fost după diplomă, nu eram așa sigur pe mine când vroiam să îmi spun punctul de vedere și parcă mi-era jena să-mi cer drepturile ca să nu deranjez cumva 😛 No, asta trebuie să se schimbe. 😀 Am prea mult bun simț, dar mai trebuie pus și piciorul în prag 😀
  2. Uneori vorbesc prea mult, alteori nici nu vorbesc. Ar fi bună o medie 😀
  3. Uneori mă enervez prea repede. Acele lucruri care se tot repetă, sunt cele care mă enervează rapid. Din fericire mă calmez la fel de repede.
Nu îmi mai amintesc dar cred că mai sunt câteva 😀 O să dau și eu leapșa asta mai departe, (dacă a rămas cineva care să nu o facă până acum). Iar leapșa merge la Ruxandra, Paul Roman, Bianca și Paul
39 thoughts on “Top top top…rușiniiiică

  1. Ma regasesc in toate cele 3 puncte. 1 mi se pare a fi cel mai rau pentru noi, pierdem mult din cauza lipsei de tupeu. Avem de lucrat la asta. 🙂

  2. Eu, dimpotriva, sunt uneori surprinsa sa constat cat tupeu am. Mna, viata ne invata sa fim astfel…
    Subscriu la punctul nr 3. Ma enerveaza rau si instat nesimtirea semenilor. Si iau atitudine. :))

    1. *instant
      Eu zic ca e unul pozitiv de vreme ce nu lezez interesele nimanui, nu jignesc, nu ranesc. Doar incerc sa obtin ce mi se cuvine, nu stau si astept sa-mi pice din cer lucruri.

  3. Am venit cu capra… pardon, cu pansamentul, pentru genunchi. 😀
    Problema e cu increderea in tine, nu? Daca ai avea mai multa incredere in tine ai stii cand este momentul sa spui NU si sa nu mai fii bun cu cei ce nu merita!
    Good luck! 😀

  4. Creve…citesc si in doua din trei ma regasesc:))
    Mai ales in a doua…bine…si-n prima…Eh…daca stau sa ma gandesc ma regasesc cam in toate:)))
    Ciudaat!:-?
    Totusi nu trebuie sa-ti fie rusine sa le ai.Sunt parti din tine si fara ele nu ai mai fi la fel.

  5. In legatura cu punctul 1… next time sa-mi dai un semn. Vin eu in ajutor. :> Am obiceiul sa negociez si pretul cireselor din piata. 😆 Si asta e doar un exemplu. 😆

  6. Eu recunosc ca sunt o timida si nici mie nu-mi place asta. Am fost pusa si eu in situatii asemanatoare cu cele relatate de tine. Dar stii ce-mi place la oamenii timizi? Bunul simt, buna crestere. Multi dintre cei extravertiti nu o au. Sau cel putin asa pare.

    1. Cred că în mare parte cam așa este, dar eu vreau să fiu bine crescut și știind să-mi cer drepturile 😀 Cu rușinea mor de foame 😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

