Amintiri

Iar am uitat :)

Deși mi-am promis că nu mai uit și anul ăsta, până la urmă inevitabilul s-a produs. Și culmea, anul ăsta n-am fost prea ocupat. Ba din contră, prea plictisit. La începutul lunii mi-am adus aminte că până acum greșisem data, dar acum iar au trecut 3 zile de la ziua blogului. Și uite cum și a 4 a aniversare a fost uitată. Bine că nu uit și de ziua mea :)) Astea fiind spuse, serviți-vă cu ce vă place 😀

Cred că uinii dintre voi deja vă simțiți ca la Chocofest, numai că aici mai sunt și fructe 🙂

59 thoughts on “Iar am uitat :)

  1. La mulți ani!!!! La cât mai multe articole!
    Pentru astfel de chestii o alarmă pe telefonul mobil este mereu binevenită :))) Mulțumim pentru tratație 😛

  2. Esti foarte generos, Creve, aleg o salata de fructe, ca-i mai racoroasa. 😀 La Multi Ani alaturi de prieteni dragi! Sa te bucuri de el!

    1. Cred că am pus o gamă cât mai largă de dulciuri. Doar ciocolata mi-a scăpat, dar la cât e de cald parcă nu e așa bună 😀 Mulțam fain 😛

  3. Pai dupa noi poti sa mai uiti/ incurci de vreo cateva ori data, sa ne mai servesti cat de curand cu asemenea bunatati 😆 Eu tot dupa jeleuri sufar.
    La multi ani, sa te gasim multa vreme prin zona, cat mai fericit si… inspirat 🙂 >:D<

    1. Păi ce să-i faci dacă net-ul nu-ți permite să și guști e vezi? 🙂 Era tare dacă era ca în Charlie and the chocolate factory, să bagi mâna în televizor la reclame și să iei ciocolata să o încerci :)) Merci frumos 😛

  4. Pingback: 1 an. « ANM
  5. Vai, ce de bomboane! Şi ce darnic eşti! Pot să iau câte una din toate? 😆
    La mulţi ani blogului tău Creve! Să scrii ca şi până acum..şi să ne citim şi peste 20 de ani!

        1. Păi având în vedere că toate se duc de râpă și economiile tind să se spargă mai peste tot, plus că pe orice cale ai lua-o Pământul merge spre auto-distrugere, în câțiva ani nu prea o să mai existe nimic de planeta asta 😀

          1. Creve, cica in octombrie vine Apocalipsa. Ai uitat ca trebuia sa fie in iarna dar s-a amanat? Eu cred ca lucrurile se vor indrepta. Cand, nu stiu…

  6. Subscriu la toti cei care iau cate un pic din toate.E greu sa ma hotarasc asupra unui singur produs:))
    La multi ani blogului!!(cu intarziere)

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

