Realităţi

Revenire

Gata, am ajuns acasă după ce am plecat repede. Nu mă hotărâsem decât pe ultima sută de metri așa că nu am avut timp de o postare mai lungă. Am fost plecat pe la sorămea vreo 2 zile și a fost plăcut, am avut și o revelație, aceia că într-o zi o să îmi fac casă în afara Bucureștiului, acea casă de vis pe care o visează toată lumea, apoi voi face naveta la București. Bineînțeles că o să îmi mai fac eu ceva pe acolo ca afacere. Am planul de bătaie și dacă îmi dă Dumnezeu sănătate o să îl aplic 😀 A fost o pauză bună în care am câștigat și la remi, am râs de nepoți, dar m-a și supărat Bogdan că nu avea stare deloc și dătea cu toate alea pe jos sau în noi, dar în final a fost bine 😛 Să vedem când și unde va fi următoarea ieșire 😀 Rămâne de văzut 😛

20 thoughts on “Revenire

      1. Oricât de frumos ți-ai face o căsuță înafara orașului, dacă faci cu tot cu pregătitul de plecat o oră jumate la muncă, dus și al fel întors, e degeaba,
        Mai degrabă stai undeva în zonă și câștigi două ore într-o zi. În care poți să ai un hobby, să ieși cu prietenii, să stai cu familia, ce vrei.
        Există zone plăcute de locuit și în București, cu parc aproape, cu verdeață în jur…

        Eu am în plan să nu îmi pierd viața aiurea pe drum.

        1. Eu ce am văzut e la 25 de minute pe autostrada soarelui. Mai mult faci în oraș decât până în oraș 🙂 Asta este ideea că traficul e mai greu în București decât până în București. Uite, ai mei pleacă la 6 de acasă să ajungă la muncă. Și eu dacă m-aș muta acolo tot la 6 aș pleca. Dacă m-aș muta acolo pe lângă casă aș avea bani și de mașină și de o afacere locală 🙂 Deci și casă cum vreau și mașină, și job și afacere…nu pierd nimic zic eu 😀 Momentan e ceva care mă reține, dar la momentul oportun poate am să-l fac și public 🙂

          1. Nu mai bine stai lângă o gură de metrou și faci mai puțin decât cu mașina? 😆
            Chestia e că depinde și de locație…
            Că uneori îți ia intratul în București mai mult decât până în oraș și în oraș efectiv. 😆

            E mai ușor să te orientezi după ce îți alegi un loc de muncă stabil.
            Că așa, de exemplu, dacă ai ceva prin zona aia Pipera, Pipera-Tunari, mai degrabă înafară. Dar dacă lucrezi prin centru… eh… mai bine stai în centru. 😆

            1. Și asta e adevărat. Dar ia uite încă o chestie. Poți să vi în București și găsești un loc unde poți parca și apoi iei metroul și ai scutit nervii din trafic :)) Îți zic eu că tot cam acolo ajungi. Diferența nu va fi în niciun caz de o oră în plus sau mai mult.

  1. Multi bloggeri romani ar vrea sa stie daca ai avea curajul sa raspunzi la cateva provocari simple si de bun simt. Daca esti interesat/a sa participi la acest joc intre bloggeri intra aici.

  2. Pfai, mi-ai facut pofta de un joc de remi. 😀 E bine ca ai castigat si ca te-ai relaxat… 😉
    Off-topic
    Te astepta la mine o explicatie din partea Roscatei(cum sa rezolvi problema lungimii articolelor).

    1. Păi să știi. Cumnatul meu așa face și ajunge foarte bine. Mai era și o reclamă la Logan cu naveta din Ploiești. Chiar nu aberau. Ce-i drept cu DN1 e mai complicat pentru că sunt multe localități și faci vreo 40 de minute până în București apoi ai un trafic insuportabil în nord. Dar cu Autostrada Soarelui e altă treabă 😀 Bine ai venit 😛

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

