Fantezii · Umor

Bine că m-am trezit

Am avut un vis ciudat nene. Eu le am rare dar când le am sunt tare ciudate. Măcar ăsta a avut logică :)) Știu, sună curios. Vis ciudat dar logic. Păi să-l dezvolt puțin. Se făcea că eram la o reuniune al colegilor din liceu și eram cu toții la o terasă. Terasa era cumva chiar lângă o stație R.A.T.B. și totul mergea normal până la un punct. La un moment dat nu știu cine se grăbise să își amintească de alea rele din liceu și să înceapă cearta. Nu a fost vis cu detalii dar începuse o ceartă, moment când au început să se ridice de la masă și să plece. Faza ciudată de aici începe. Se face că noi toți mâncasem și am plecat direct fără să plătim 🙂 După e am urcat în autobuz mi-am dat seama că noi ne-am ridicat fără să plătim și am zis că ar fi trebuit să plătim. După am zis că nu o fi foc și oricum terasa e deja departe și cu un reflex pe care îl am și în realitate mi-am dus mâna la buzunar să văd dacă mai e portofelul acolo. În București trebuie să ai mare grijă cu portofelul 🙂 În momentul ăla văzusem că nu mai e. Îmi adusesem aminte că îl uitasem pe masă la terasă. Primul gând a fost: măcar nu am mâncat gratis :)) Apoi următorul gând a fost că dacă mă întorc nu or să recunoască niciodată că au găsit un portofel. În momentul în care mi-am dat seama că trebuie să merg la o nuntă în weekend m-am trezit. Deci visul a fost ciudat pentru că multe chestii semăneau cu realitatea. Așa ciudat a fost că m-am trezit și m-am uitat dacă e portofelul pe noptieră :)) Deci acum, în alte ordine de idei, vineri dimineață sunt plecat din București la o nuntă la Botoșani. Se pare că următoarea ieșire e mai curând decât credeam. Așa mi se întâmplă mie: mă hotărăsc pe ultima sută de metri 😀

Last edit: Ne citim luni seară sau marți 😀

27 thoughts on “Bine că m-am trezit

  1. Păi normal că seamănă cu realitatea… n-ai cum să visezi ceva ce nu ai văzut sau nu știi. Le amesteci în vis, mai bagi o temere ascunsă, dar tot ce cunoști visezi. ;))

    1. Eu chiar am încercat să găsesc o logică la visul ăsta dar degeaba :)) Merci, am revenit de la nuntă rupt de oboseală dar a fost bine 😛

  2. :)) Simtul umorului nu te lasa nicaieri. Auzi la el.. macar n`a mancat gratis. :))
    Ce pot sa zic, distractie la nunta si sa te intorci cu portofelul. :))

  3. Iata ca mai exista si situatii in care sub nicio forma nu ne-am dori ca visele noastre sa se transforme in realitate. 😛 Have fun! 😀

  4. Uite de aia nu-mi iau eu portofelul cu mine decat cand plec in ” delegatie “. 😆
    Sa ai grija sa nu-l pierzi in timp ce topai la nunta! Have fuuuuuuuuuuuuuuun.

  5. Visele mele sunt foarte ciudate. :)) Unele au logica, altele nu. Cand se ajunge la punctul culminant al actiunii, atunci ma trezezc. Urasc asta !!! 😐 :))

  6. Stai bine la capitolul vise. Eu am vise cu mult mai ciudate in care sunt implicate animale care vorbesc, vrajitori sau alte fiinte din astea… mitologice sa zicem. :))

    1. Am și eu unele vise…te doare capul. Ba că pisica mea este uriașă și mă urmărește, ba că pisica mea zboară cu un zmeu prin oraș și aterizează în casă pe geam :)))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

