Amintiri · Copilărie · Realităţi · Video

Trecut, prezent…viitorul?

Am găsit pe Vimeo un clip care vrea să arate cât de repede trece vremea și ne trezim că nu suntem complet pregătiți de ce urmează. Constatăm atunci că timpul a trecut pe nesimțite și parcă mai ieri făceam lucruri total neimportante și pentru noi cele mai mari probleme erau când nu șutam pe poartă, sau ieșeam ultimul la celebra strigare ”ultimul e un fraier”. Vă las și pe voi să vedeți clipul care personal mi se pare foarte bine realizat atât tehnic cât și ca idee 🙂

Întrebarea care mi-am pus-o după ce s-a scurs clipul a fost: cât timp va mai trece până să realizăm că timpul trece repede și nu așteaptă pe nimeni să se trezească?

26 thoughts on “Trecut, prezent…viitorul?

  1. Realizam ca trece timpul si sa viata e prea scurta atunci cand pierdem pe cineva drag. Atunci ne vine brusc pofta de-a profita de cei din jurul nostru, de lucrurile maruntel de TOT.
    Partea proasta e ca sentimentul dispare la fel de brusc cum vine si iar ne … regretam viata. 🙂

  2. Cică la 18 e cea mai frumoasă viaţa. Deşi nu-i fac decât în februarie câteodată îmi pare aşa de rău că am crescut…Asta s-ar putea să mi se tragă şi că sunt a XII şi termin un alt ciclu dar nu mă pot împiedica să nu-mi pară rău. Ştiu că timpul trece repede. Câteodată mă omoară gândul că n-am făcut x şi y atunci când am avut ocazia sau când a trebuit.
    Eh, dar tot răul spre bine 😀

  3. Off, Creve, parca ieri era 1 iunie…asta ca sa fiu in ton cu marele eveniment de azi.Timpul trece mult prea repede, iar noi suntem depasiti de evenimente. Sa fim seriosi, am pierdut demult lupta cu timpul, ne-a invins…

  4. Pff.. si eu simt ca trece timpul mult prea repede… si odata cu el trece si timpul nostru.. imbatranim. 😦 Nici nu vreau sa ma gandesc! Mi-am propus ca la urmatoarea aniversare sa implinesc 20 de ani!

  5. Uite, de asta, ma bucur de fiecare seara cand ma intalnesc cu prietenii si stam impreuna pana dimineata, apoi ne bem cafelele/ ciocolata calda si rontaim ceva, radem si ne simtim bine cu totii (chiar daca pentru asta mama ma mai cearta :P). Vreau sa profit acum de fiecare moment si sa traiesc frumos, asa cum stiu eu, in stilul meu 😀

    1. Eu mă gândeam că și când îți crești copilul îți retrăiești copilăria. Îi apreciez foarte mult pe părinții care se coboară la nivelul ăla de câțiva ani ca să se joace cu copilul lor fără să se gândească la faptul că unii ar putea spune ”ia uite-l/o cum dă în mintea copiilor” :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

