Amintiri

Bogdan la grădi :)

No, deci în ultima vreme poate ați observat că am dat cam puțină atenție blogului, dar azi am zis că e musai să scriu ceva 🙂 E prima zi de grădiniță a nepotului și ăsta micu nu putea să nu facă ceva azi 🙂 Deși e mic de fapt e mare pramatie 🙂 Oare cu cine o semăna așa nu-mi pot da seama. Băiatul era acolo un șmecheraș vorbăreț, Am primit de la sorămea câteva detalii despre prima lui zi la grădi și o să vă redau cu ghilimele cum s-a prezentat el 🙂
Educatoarea: Cum te cheamă?
Bogdan : Micu! Micu Bad-Inan
Educatoarea: Hai să te trec prezent.
Bogdan : Bad-Inan! 6 ani! Ai schis colect?
Traducere dupa dictionarul Bogdanico-Român:
Bad = Vlad
Inan = Bogdan
schis = scris
colect = corect
6 ani = de fapt sunt vreo 3
Ce mi-a plăcut la el că s-a prezentat în stilul James Bond deși habar n-are cine e ăla 🙂 Are băiatul personalitate de te pune în cap. Mă întreb dacă avea și sânge albastru cum era? Sper să nu facă probleme mai încolo 😀
Are și ghiozdan cu Mickey, cravată. Dacă avea geantă mai office chiar ziceai că e un businessman în miniatură și el predă doamnei din imagine cum stă treaba cu criza economică 😀
43 thoughts on “Bogdan la grădi :)

  1. Vaaaai ce draguuut!!!!Deci si sora-mea a fost prima data la gradinita anul asta.Bine,ea are vreo patru ani,dar nu conteaza…nu ii taie varsta din elan.De la cinci dimineata s-ar duce acolo si ar sta pana a doua zi,n-ar mai pleca.Atata doar ca poate i-ar trebui-o pe mama.E moarta dupa copii.Sunt mortali la varsta asta.Generatiile tinere sunt din ce in ce mai smechere:))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

