Leapșa · Umor

Mare zăpăcit mai sunt :)

Făcusem o leapșă de curând, cea cu planurile de sărbători, și de fapt Alina mă întreba altceva. Habar n-am cum am ajuns la planurile de sărbători. Culmea e că nici ea nu mi-a zis că am greșit, iar leapșa era despre cu totul altceva. Welcome in the land of confusion. Ea mă întreba ce mi-aș dori de la Moșul, și eu am ajuns la concluzia că mă întreba de planurile de sărbători. Nicio legătură, dar mă rog. Așadar, ce mi-aș dori eu de la Moșul? Hmm, să vedem. Nici nu știu ce vreau prima dată. Vroiam să zic să vină cu un job dar parcă până în decembrie e cam mult. L-aș vrea mai devreme. Aș vrea să vină cu un ceas de mână.  E ceva care mereu ziceam că o să-mi cumpăr dar mereu lăsam pe altădată. Unul de genul celui de aici. Din păcate ăsta e cam scump, dar ceva de genul. Acum sunt curios ce și-ar dori vizitatorii mei. Puteți să spuneți aici sau la voi 😛

22 thoughts on “Mare zăpăcit mai sunt :)

  1. Ma aiuritule, asta-i lumea in care traim!! 😆 Si oricum, stii vorba aia: fiecare cu ce-l doare. Pe tine te durea in momentul ala de dat din fund si distractie. 😆
    Si acum ca ai nimerit subiectul iti zic, ca eu n-am bani sa-ti iau unul din ala dar pot lua unul in miniatura. 😀

  2. Poate nu mai vad eu bine de oboseala, stiu ca nu ar trebui sa intru pe bloguri imediat cum vin de la job, dar deh, tentatia e mare, nu pot sta departe de blogurile preferate, chiar nu pot sa pricep, care Mos? Nu suntem la inceput de toamna, in luna septembrie? Din cate stiu eu, deocamdata nu vine niciun Mos…
    Daca e vorba de Mos Craciun, o sa fac si eu leapsa in decembrie…

  3. Eu vreau doar sa vina luna decembrie mai repede :(. Cat despre cadouri, ma gandesc la un telefon nou ( asta pe care il am acum se incadreaza perfect in programul “Rabla” ), dar nici hainute sau bijuterii n-as refuza :”>.

    1. Personal am schimbat telefonul doar când s-a stricat :)) Hainele sunt bune, bijuteriile riști să te mai atace și careva să ți le fure 😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

