Internet · Teamwork

Ziua bărbatului 2.0

Chiar dacă sună ca în glumele alea cu nevasta 1.0 și amanta 4.0, asta e o inițiativă serioasă. Știu că mai e până la primăvară și că toamna abia a început dar tocmai, până la primăvară poate este promovată sufiecient de mult prin web campania asta. Am promis că voi trata subiectul ăsta și o fac acum chiar dacă cu întârziere, (mai aveam puțin și nu doar se făcea un an de atunci dar mai și uitam). Eu nu o să dau prea multe amănunte aici așa că o să vă rog să intrați pe pagina unde veți găsi toate detaliile campaniei 🙂

32 thoughts on “Ziua bărbatului 2.0

    1. Asta e cam imposibil. E cam și cum pe 8 martie ai zice la fel sau pe 1 martie la fel. Că dai mărțișor doar fetelor/femeilor care au bun simț 😛

      1. Care 1 martie?
        Că nu e nici o sărbătoare a femeii. E a sosirii primăverii, iar mărțișorul e simbolul primăverii cum e uretul al noului an. Și nu am auzit să treacă bărbații direct de la iarnă la vară. Din câte știu și pentru ei vine primăvara. Numai că mulți se cam simt emasculați de un mărțișor mici acolo… oare ceva nesiguranță? 😆

      1. Ba am intrat.
        Vorbeam de idee în general.
        Voi încă nu vă prindeți că în 99% din cazuri vorbesc general, nu pe o chestie anume? 😆

        La voi e aia cu berea, e ziua tatălui la nivel mondial, mai e și asta și încă una, vine și alianța TATA cu o propunere în Parlament.
        Și teoretic nu există o zi a femeii, ci 8 martie, care e ziua mamei.

  1. Ziua barbatului 2.0? Woaaa.. nu ma mai marit niciodata ca o sa dau faliment =))) .
    Acum lasand gluma la o parte ( ca oricum nu vreau sa ma amrit in viata asta :)) ) mi se pare o idee draguta ziua barbatului, insa doar atat. nu de 2 ori. 😛

  2. Eu stiu ca ziua barbatului e…in fiecare zi. 😦 Chiar mi se pare discriminare ca noi, femeile, ne sarbatorim doar o data pe an. Si chiar si atunci, barbatii se fac ca uita ca e ziua noastra si nu aduc nici macar o floare. 😀 Am nevoie de niste emoticoane sugestive ca la mine. 😛

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

