Realităţi

Zile pline

După ceva timp de stat degeaba, am din nou zile pline. De miercuri a început treaba. Mai întâi interviu pentru angajare, apoi training, apoi examenul final și azi prima zi de muncă. Trezit dimineață, (da am simțit și cutremurul), am plecat să-mi fac medicina muncii ca apoi să încep treaba. Mi s-au cam încins urechile de la telefon dar a fost interesant în prima zi. Știu că treptat va fi și mai bine deci am răbdare. Acum să vedem cum va ieși. Mai pe seară am umblat iar prin oraș. Mâine de la capăt. Muncă și apoi să văd ce rezolv cu Cosmote-ul. Vreau să mă portez cu un număr de Vodafone la ei. Și mâine e zi plină. Cam ăsta e motivul pentru care am cam lipsit de aici, dar cred că m-am plictisit de tema asta la blog și a intervenit monotonia :)) O temă nouă m-ar atrage mai mult, dar dacă temele astea moca sunt urâte… Până îmi cumpăr domeniu mai aștept😀

38 thoughts on “Zile pline

  1. Hmm, un nou inceput pentru tine… Succes! Sa faci cinste din primul salariu!😆

    Si tu ai simtit cutremurul ?😆 Eu ma trezisem cu 5 minute inainte sa-si faca damblaua. M-am speriat putin, dar stiam ce se intampla si am stat linistita in pat. Eu mi-s obisnuita cu cutremurele.😆

    1. Să vedem cât iau la primul salariu :)) Trebuie să îmi dezvolt melița. După aia când ne vedem ați pus-o :)) Vă rup cu vorbăraia :))

  2. Spor la treburi acolo. Si eu stiu cum e cu vorbitul la telefon aproape tot timpul.Cat despre temele wordpress, majoritatea sunt urate.

  3. Wou, felicitari! Multa bafta cu noul job.🙂 Vrei sa-ti iei domeniu? Pai de ce ai renuntat la cel vechi atunci? Teme frumoase, gratuite, nu exista. Oricum eu ma plicitisesc repede de…peisaj, saptamanal simt nevoia de schimbare. Cred ca as muri sa am aceeasi tema timp de un an de exemplu. :)) Adica nu as rezista…daca m-ar obliga cineva s-o tin atat.
    Si eu am simtit cutremurul, cu toate ca a fost mititel.

    1. Merci. Păi aș vrea să-mi iau domeniu dar când o să stau bine cu banii pentru că dacă mă mut vreau să o fac ca lumea😀 Am renunțat la domeniul vechi pentru că era sponsorizat de cineva. Aș fi putut să îl păstrez și după dar nu mi-a plăcut că blogul era deseori down și nu puteam face update la plugin-uri, widgets și la platforma wordpress. Dacă vroiam să fac update trebuia să șterg tot și să adaug iar.

    1. Acum după câteva zile îmi dau seama că nu e prea răsărit :)) Cel mai probabil luni renunț la el că nu-mi aduce nicio satisfacție😀

    1. Ne, nu știu ce să zic. Dacă în 4 ani nu am reușit să scot bani de acum înainte e mai greu😀 Ar trebui probabil să-l fac site de specialitate pentru asta😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

