Fantezii · Umor

Ca să știți din timp

Chiar dacă mai sunt vreo 3 luni până atunci, o să vă spun ce mi-aș dori de ziua mea. Pentru Crăciun am spus că mă mulțumesc cu un ceas, dar pentru ziua mea nu mai ajunge ceasul. Vreau ceva care să-mi permită să merg oriunde fără să mă stresez de cazare. Ceva cam ca mașinuța de mai jos. Știu că pozele nu sunt cele mai clare, dar imediat ce o primesc o să fac altele mai clare.

Așa-i că nu cer mult? Având în vedere că mai sunt 3 luni până atunci, eu zic că pot fi puși bani deoparte pentru cadoul meu. Vă mulțumesc anticipat. 😀

P.S: Sper să mi-o dați cu rezervorul plin…

38 thoughts on “Ca să știți din timp

      1. Nu… muncă nu…
        Acuma cu munca e foarte bine și „călduț” și totul e așezat… nu… aia e pentru la pensie să nu ajung ca babele ce stau în autobuze toată ziua, spionează vecinii, stau la bârfe șamd. E pentru la pensie să am ocupație. 😀

  1. :)) Pai pun separat alocatiile la copii pe urmatoarele 3 luni si cred ca o sa reusesc sa iti cumpar becurile si lampile necesare iluminarii masinii.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

