Bucureşti · Realităţi · România mea! · Umor

Revoltare și puțin umor

Ieri au fost nepoțeii pe le mine și mi-au ocupat ziua destul de mult. Nu am apucat ieri să scriu așa că o să spun astăzi care-i faza. Am fost cu mama și nepotul mai mare până la Poștă pentru a ridica un colet, iar cel mic rămăsese acasă cu soră-mea să mănânce. Oricum nu se simțea prea bine. Era obosit tare, îi cresc dinții și nu poate să doarmă. A adormit săracul pe pieptul meu. Îi cădea capul imediat de somn. Se trezea, iar adormea cu fața pe obrazul meu. Oricum, nu era recomandat să îl cărăm după noi. Am zis că după ce luăm coletul ne oprim în părculețul din zonă să se joace Bogdan la leagăne. Stupoare însă. Au vândut parcul unuia. Tot ce a mai rămas în părculeț mai sunt două chestii pentru copii de 5-7 ani care sincer nu știu dacă mai rămân acolo mult timp și câteva bănci. Au împrejmuit pe acolo cu gard, au scos leagăne și bănci. Mi se pare o hoție să vinzi un părculeț pentru copii, (DOMENIU PUBLIC), unei persoane fizice. Având în vedere că e DOMENIU PUBLIC trebuia să fie lumea de acord cu o astfel de acțiune. Nu e pământul lui Piedone de la mumă-sa deci dacă vrea să-l vândă să întrebe locuitorii sectorului 4 dacă sunt de acord. Mi se pare pur și simplu o hoție. A făcut multe lucruri bune Piedone, dar asta e o nesimțire și îi pune în drept o mare bilă neagră. Era singurul părculeț din zonă unde puteai merge cu copiii să se joace.

Mă rog, spuneam în titlu și ceva de umor. Când mă întorceam din parc revoltat pentru chestia asta, am văzut următoarea chestie pe care am surprins-o într-o poză. Nu am stat să pozez mașina să se vadă toată pentru că mă interesa doar ce se vede. Un Porche Carrera S mai special :)) Cred că așa a vrut să păcălească Statul să plătească un impozit mai mic 😀

29 thoughts on “Revoltare și puțin umor

    1. Păi să vezi cum se uita Bogdănel. Nu mai recunoștea parculețul. Înainte cum ajungeam în părculeț alerga peste tot. Acum nici nu mai îl interesa. Se uita că nu știa unde să se ducă.

  1. Ce situatie neplacuta, ce dezamagit trebuie sa fi fost Bogdanel. 😦 Sectorul meu e impanzit de parcuri, apar ca ciupercile dupa ploaie…

    1. Sorămea nu stă în București și rareori e sâmbătă în București cu micimea. Așadar nu am cum să îl aduc. Ar fi fost o chestie interesantă 😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

