Internet · Realităţi

Soluția la test

Da știu, trebuia să o scriu mai devreme dar n-am mai trecut pe aici. Așa că o dau mai târziu soluția la test. Mă așteptam să răspundă mai multă lume la test, dar într-un fel mă așteptam și să răspundă puțină lume. Pe deoparte mă gândeam că va fi interesată lumea de teste, pe de altă parte mă gândeam că or să creadă că e cine știe ce test și nu vor să dea un răspuns ca apoi să râd de ei :)) Nu fac dastea. Deci, să dau soluția. Le mulțumesc celor care știau testul dar n-au spus nimic. Iar soluția este următoarea: Maria este o fată de 16 ani care este îndrăgostită de Ion care are 35 de ani. De asemenea Ion este bețivul satului și cunoscut ca un om foarte violent. Când Maria se duce la Gheorghe să îi ceară să o ajute, Gheorghe știind care este situația o refuză din start pe Maria deoarece nu vrea să se implice în așa ceva. Maria primind răspunsul lui Gheorghe apelează la Cornel care ar fi vrut să o ajute dar barca lui era stricată. Pe el nu îl interesa ce fac alții. După ce nici Cornel n-a putut să o ajute, Maria s-a dus la Marin care era bunicul ei. Acesta i-a spus că o să o ducă la Ion a doua zi dar o să vorbească despre ce vrea să facă ea. Și așa bunicul ei i-a vorbit toată noaptea despre ce greșeală face ea și că nu ar trebui să fie cu Ion. A doua zi Marin o duce pe Maria la Ion, iar Ion cum o vede o și bate. Mie când mi s-a făcut testul spuneam că Maria e bicicleta satului, că Gheorghe e un indiferent și om rău, Cornel un neinteresat, un leneș și un delăsător, iar Marin un curvar ordinar. Pe Ion îl vedeam ca pe unul gelos și violent chiar paranoic. Ideea e să nu etichetezi oamenii dinainte fără să știi care este exact situația din teren 😀

P.S: În dreapta am adăugat două sondaje. Sunt curios cum răspundeți 😛 Cel rezoluția mă interesează personal, să știu cum se vede blogul la voi 😀

26 thoughts on “Soluția la test

  1. Cat despre sondajul “Dacă ți s-ar putea îndeplini o dorință care ar fi aceea?”…sunt mai multe variante pe care le-as alege. 🙂
    Apropos, ti-ai facut vreodata testul de valori? 🙂

  2. Ia te uita cine a revenit in forta! 😀 Interesanta solutia, nu m-as fi gandit nici in 1000 de ani, o adevarata telenovela acolo. :)) Cum nu ma pricep la display-uri, o sa votez la primul sondaj, cel cu dorinta. 😀 Dar nu va spun si voua, e secret. 😛
    Ti-ai decorat frumos casuta, e tare primitoare, dar nici cu vechea tema nu imi era rusine. 🙂

    1. Păi nici eu nu mă gândeam la soluția asta când am făcut testul. De vechea temă mă plictisisem prea tare. Așa am mai adus ceva nou.

  3. Habar n-am despre ce test e vorba (l-oi fi postat cand am tras eu chiulu`? :D) dar rezolvarea lui pare interesanta.
    Am votat in poll, sa traiti! 😛

  4. Ah si eu vreau sa gasesc remediul pentru o boala. Daca il gasesc pe langa faptul ca salvez vieti, fac si diferenta in lume, fac si bani foarte buni deci nu mi-ar mai trebui job, nici sa castig la loto si mi-as lua si casa si masina. Sanatatea ti-o intretii (nu o salvezi cand e prea tarziu totusi) tot cu o suma de bani deci i-as avea.
    Prietenii rupte nu mai vreau sa repar pentru ca n-au fost rupte de mine deci why bother?Jumatatea din fericire mi-am gasit-o de aproape 5 ani, control asupra vietii avem toti ca nu suntem roboti iar nemuritoare nu vreau sa fiu, as suferi prea mult sa-i vad pe cei din jur ducandu-se…. Pacea interioare ne-o aducem si fara dorinta, e la latitudinea noastra. Pacea in lume n-ar tine nici cu cea mai mare dorinta pentru ca tine de RESTUL nu de mine si dorinta mea! 🙂

  5. Pentru ca nu ma grabesc niciodata cand iau o decizie, indiferent de ce natura e. 😛 Sunt fecioara, prefer sa stau o zi sa ma gandesc si sa iau decizia buna decat sa ma grabesc si sa regret!

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

