Amintiri

New things

Azi a început ziua mai altfel decât până acum. Am tot căutat vreo 4 luni job iar la începutul lui octombrie găsisem ceva care până la urmă se dovedise a fi total nepotrivit. Trebuia să fiu cam nesimțit ca să meargă, așa că am renunțat și am căutat altceva. Atunci mai mult am cheltuit că de câștigat nu am luat nici măcar 1RON pentru cele câteva contracte de le-am făcut. Cât am stat era 1 contract dar mi-au spus cei care au rămas că după ce am plecat sunau înapoi cei cu care vorbisem să întrebe de mine și au încheiat alte câteva contracte. Oricum, am plecat fără pretenții și am mai și cheltuit săptămâna aia vreo 100 RON. Mă gândeam că îi plătesc să mă angajeze :)) Acum vreo săptămână sunaseră de la Pizza Hut dacă vreau ospătar. Ospătar mi-am promis că nu o să fiu că nu-mi place absolut deloc. Am refuzat. Luni a sunat iar telefonul, de la Metro să vin la interviu. Azi m-am dus la interviu să văd despre ce e vorba că nu aplicasem pentru un job anume și am văzut. Teoretic o să mă angajez la recepția mărfii  să verific marfa cantitativ, calitativ și alte amănunte. Ca muncă nu e cine știe ce, e okay, trebuie doar atenție și dezavantajul e că e cam friguleț că e pe partea de fresh: iaurturi, mezeluri, delicatese. Pe partea non-food e altfel dar probabil voi lucra și pe partea aia. Urmează să mă sune să-mi spună când sunt programat la vizita medicală apoi protecția muncii. Chiar dacă nu e financiar prea mare șmecherie, am luat în calcul alte aspecte. O experiență de muncă, faptul că decât să el cer bani alor mei mai bine așa și totodată dacă vreau să caut altceva o pot face având ceva în mână și nu stând acasă with no money 😀  Un alt lucru ar fi că poate, de ce nu, pe viitor o să găsesc alt post mai bun chiar la Metro 😀 Amu aștept vizita medicală. Teoretic nu văd de ce nu aș trece de ea 😛
35 thoughts on “New things

  1. mama ce bine.!!!!!de cand incerc sa imi fac si eu o legitimatie la metro, sa fac cumparaturi si nu are cine sa ma ajute =))
    sper ca nu aplici zicala…frate, frate dar branza e pe bani, ca te zic lui mama=))

  2. Daca o sa te manifesti asa cum faceai in parc, sigur n-o sa-ti dea adeverinta cum ca ai fi apt pentru munca. =))
    Apropos, sa bagi in buzunare niste iaurturi sa-mi aduci si mie. =)) Si niste ciocolata, daca nu e prea mare deranju’. 😆

  3. Ce ti-ai mai dichisit casa blogului! 😀

    Felicitari pentru job, dar vezi ca am auzit ca la receptionare marfa, programul de lucru este cam elastic; adica ei, angajatorii, cam intind de el… 😉

  4. Fratele Habibei mele a avut un job asemanator si pentru el era super bine: program cat de cat ok, nu muncea prea mult ( cu exceptia zilelor in care venea marfa si trebuia sa o ia in primire), statea la caldurica intr-un mini-birou…:D. Eu cred ca va fi ok si pentru tine! Iti tin pumnii! >:D<

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

