Cum să... · Internet

Cum să adormi mai repede (6)

Poate vă doreați să mai aflați câteva metode prin care puteți să adormiți mai repede. Ultima dată rămăsesem la exercițiile fizice. O să continui azi cu metoda numărul 25. Așadar iată următoarele soluții pentru un somn bun.

25. Măști pentru ochi și dopuri pentru urechi. Măștile vor bloca orice lumină care ar putea fi deranjantă pentru ochi asigurând un întuneric total ochilor. De asemenea și o draperie ar putea să fie foarte utilă dar ea nu poate să te ferească de lumina anumitor leduri de la TV sau alte aparate electronice. Dopurile de urechi vor asigura liniște în cazul în care stați la șoseaua, pe lângă aeroporturi sau persoana iubită sforăie.
26. Citiți cărți înainte de culcare. Se poate întâmpla să aveți o stare de somnolență înainte de culcare dar când v-ați băgat în pat să vă sară somnul. Citiți o carte și cu siguranță după un anumit număr de pagini somnul se va instala și veți putea dormi ușor.
27. Somnul de după-amiază. Dacă aveți probleme cu somnul în general atunci nu dormiți după-amiaza. Somnul din timpul zilei dereglează organismul și vă poate creea dificultăți cu somnul noaptea. Dacă chiar sunteți obosiți ziua, somnul de după-amiază nu ar trebui să depășească 45 de minute, maxim o oră. Asta în cazul persoanelor care au probleme cu somnul.
28. Plantele. Țineți plantele departe de patul vostru. Unele plante ar putea să vă consume oxigenul și să elibereze dioxid de carbon ceea ce v-ar putea face să nu adormiți. V-ați putea simți chiar sufocați de lipsa aerului așa că țineți plantele pe balcon.
29. Articole de lut. Dacă vă place să vă decorați camera cu diferite obiecte, atunci încercați să o decorați cu obiecte de lut. Acestea vor ține camera mai rece pe timpul verii. Sunt ieftine, sunt ecologice și chiar drăguțe. Dacă pot fi umplute cu apă este și mai bine deoarece pe timpul nopții apa se va evapora și va răcori și mai mult camera.
24 thoughts on “Cum să adormi mai repede (6)

    1. Eu cred că dacă e lumină deranjantă nu îți poate face mai mult bine decât rău masca, iar dacă afară e gălăgie mare, probabil dopurile alea de urechi îți vor face mai mult bine decât rău. La partea cu cărțile chiar mă gândeam la tine când scriam și știam că ție ți-ar sări somnul dacă ai citi noaptea :))

      1. Eu una le consider la fel.
        Degeaba e liniște dacă simt ceva în ureche, în nas, dacă nu stă cearșaful bine sau dacă mă strâng pijamalele. Trebuie să mă simt confortabil ca să dorm. Dacă mă deranjează ceva, mă foiesc și nu pot închide ochii.
        Lumina nu mă deranjează așa tare (doar dacă nu e orbitoare).

  1. Asta cu somnul de dupa-amiaza la mine nu merge. daca in ziua respectiva am fost super obosita, si am adormit dupa amiaza 2 ore…totusi seara pe la 11 inca pic de somn. Deci nu intotdeauna se aplica. E adevarat, daca nu ai prea multa activitate in ziua in care dormi dupa-amiaza, e posibil intr-adevar sa te rasucesti de pe o parte pe cealalta cand incerci sa adormi seara 😀

  2. Eu recomand uitatul la filme inainte de somn…pentru mine functioneaza de fiecare data :D. Cat depre dopuri de urechi…am o prietena care si cu ele in urechi tot a auzit cheful de la vecinii de deasupra :)). Efectul nu e garantat intotdeauna.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

