Amintiri · Comercial · Fantezii · Internet · Realităţi · Umor

Farse pe Messenger

Căutând pe Google să văd ce găsesc tastând numele meu, am ajuns la o pagină pe un forum unde în 2006 am postat o farsă pe care am făcut-o unei amice. Având în vedere că persoanele implicate în farsă au fost de acord atunci cu publicarea discuție consider că vor fi de acord și acum 🙂 Sigur nu se vor supăra.  Așadar, în cele ce urmează am să postez o discuție care datează din 15 martie 2006. Chiar uitasem de farsa asta dar m-a amuzat citind-o 🙂  Doresc să precizez că în urma acestei discuții nimeni nu a fost rănit, relațiile de prietenie rămânând aceleași. Adică în condiții fff bune.

Acum discutia………..

EU: Bună DeeDee
DeeDee: Neața
DeeDee: Ioiii prietena ta?
EU: Ioi
EU: Nu e Cristi
EU: Sunt Corina
DeeDee: Nu tu, în poză
DeeDee: Care Corina?…
EU: Eu sunt în poză
EU: Am parola lui Cristi
DeeDee: A…bună
EU: Dar am auzit de la cineva ca ție îți place de el
DeeDee: :))
EU: Nu râde
EU: Că sunt supărată
DeeDee: Măi, eu cu Cristi nu am mai vorbit de luni de zile
DeeDee: E treaba ta cum ești, dar cine ți-a spus te-a mințit
EU: Nu te cred
DeeDee: Asta îi treaba ta
DeeDee: Dacă mă crezi sau nu
DeeDee: Dar eu spun că ar fi bine să-l întrebi pe el
DeeDee: Și în primul rând eu nici măcar nu l-am văzut vreodată pe Cristi
EU: Păi mie mi-a zis un prieten comun în care am încredere
DeeDee: Păi probabil că e dezinformat
DeeDee: Și dacă nu crezi, cercetează-i arhiva
DeeDee: Și ai să vezi
DeeDee: Că din discuțiile noastre care de altfel îs ffffff rare, nu reiese așa ceva
EU: Nu pot
EU: Pentru că nu sunt la el
EU: Sunt la mine acasă
DeeDee: Păi atunci întreabă-l pe el
EU: L-am întrebat
EU: El neagă
EU: Ce e fraier sa zică?
DeeDee: Nu cred că ar trebui să vorbești așa despre el
EU: Eu te rog să îți schimbi atitudinea
EU: Pentru că eu îl iubesc și nu vreau să fie trio
DeeDee: Draga mea Corina
DeeDee: Nici nu știu cine ești
EU: Uită-te la poză
EU: Ți-am zis ca sunt în poză
DeeDee: Eu cu Cristi n-am avut în viața vieților mele nicio treabă
DeeDee: Poza nu-mi spune nimic pentru că nu te cunosc
DeeDee: Îi treaba ta cine ești și ce faci
DeeDee: Cine te-o mințit că am vreo treabă cu Cristi are o mare și acută lipsă de ocupație
EU: Păi poate nu v-ați văzut dar pe net vorbiți
DeeDee: N-am nicio treabă cu Cristi și nici nu caut iubirea pe net
DeeDee: Iar dacă nu mă crezi, hai să-ți arăt când o fo ultima oara când am vb cu el
DeeDee: Că eu am arhiva
DeeDee: Ce zici?
EU: Păi atunci lasă-l în pace
EU: Ce mă încălzește că ai tu arhiva?
DeeDee: Draga mea, tu ai un stres, tu nu pricepi că nu i-am facut nimic? Cu ce să-l las în pace?
EU: Vorbește frumos
EU: Te rog eu mult
DeeDee: Cu ce am vorbit urât?
EU: Păi uită-te mai sus
EU: Eu te-am rugat atât
EU: Să îl lași în pace
DeeDee: Corina, nu i-am făcut nimic
DeeDee: Înțelegi?
DeeDee: Absolut nimic
DeeDee: Nici măcar nu s-a ajuns vreodata la o iluzie
DeeDee: Ceea ce faci tu acum dovedește cât de puțină încredere ai în el
DeeDee: Și cât de (ne)sigură pe el ești
EU: Oricum l-am auzit și pe el vorbind de tine
DeeDee: Păi și ce?
DeeDee: Dacă vorbește despre prietenul lui Gabi de ex, înseamnă că e îndrăgostit de el?
DeeDee: Sau dacă vorbește de vreuna înseamnă că are vreo treabă cu ea?
DeeDee: Eu cred că exagerezi un pic
DeeDee: Încearcă să ai mai multă încredere în tine
EU: Păi eu am dar tu vrei sa mi-l sufli
EU: Deja mă enervezi
DeeDee: Și să știi că dacă e cineva care să te facă să-l pierzi pe Cristi tu ești aceea… nu ți-l poate lua nimeni dacă voi vă înțelegeți bine
DeeDee: Te enervezi prea ușor și degeaba
DeeDee: Nu ar trebui
DeeDee: Că nici măcar nu ai motiv
DeeDee: Înțelegi?
DeeDee: Nu am de ce să ți-l suflu
DeeDee: Există destui băieți pe lumea asta, fără prietenă cu care să vorbesc
EU: Auzi fatoo
DeeDee: Spune
EU: Vezi că știu cine ești
EU: Și vin după tine
DeeDee: Foarte bine
DeeDee: Înseamnă că sunt cunoscută
DeeDee: Dacă asta a vrut să semene a amenințare…
DeeDee: Păcat
DeeDee: Nu seamănă
EU: Păi e prima dată când ai?
EU: Mă miră
DeeDee: Când am ce?
EU: Credeam că mereu ai din astea
EU: Amenințări
DeeDee: :))
DeeDee: De ce să mă amenințe lumea?
EU: Păi că le furi prietenii
EU: Deci eu te rog să îl lași în pace și nu o să mai discut cu tine
DeeDee: Ți se pare că sunt o frumusețe răpitoare care fură inimile băieților cu prietene?
DeeDee: Ioi tu draga mea, fii calmă că n-am de ce să ți-l fur pe Creve
DeeDee: Că există atația alții pe lângă el…
EU: Îi mai spui și Creve?
EU: Îl alinți deja de față cu mine?
EU: Fatoo tu ești chiar nesimțită
DeeDee: Ți se pare că ăsta îi alint?
EU: Da
EU: Așa îi zic eu
DeeDee: Ioi tu deja te enervezi prea tare
DeeDee: :))
DeeDee: Păi n-am știut
DeeDee: Dar no, dacă te deranjează așa de tare stai tu calmă că nu-i mai zic
EU: Nu tre să taci tu
EU: Îi zic eu că am vorbit cu tine
DeeDee: Te rog
DeeDee: Am să-i spun și eu
DeeDee: Ca să nu mai fie niciun dubiu
EU: Și dacă mai vorbește cu tine mă enervez
EU: O să îl rog să te scoată din lista lui
DeeDee: :))
DeeDee: Asta nu cred că are de ce să facă
DeeDee: Și nu cred că el trebuie să stea sub papucul tău
DeeDee: Îi liber să vorbească cu cine are chef
EU: Nu cu tine
EU: Nu îi dau eu voie
EU: Da?
DeeDee: E na
DeeDee: Ce serioasă ești
DeeDee: Încerci să mă binedispui, serios
EU: Fată vezi că deja m-ai enervat nu mai comenta
DeeDee: :))
EU: Încerc să te pun la punct să înveți să te porți
DeeDee: Ioi…
DeeDee: Tu să mă pui la punct…
DeeDee Dar chiar atât de puternică te crezi tu fată?
DeeDee: Ești simpatică
DeeDee: Serios
EU: Auzi acum de ce le mai spui și altora ce discut eu cu tine?
EU: Mamă turbez
DeeDee: Ai spus cumva la început că discuția îi confidențială și nu știu eu?
DeeDee: Ori am eu memoria scurtă, ori tu n-ai exprimat așa ceva
EU: Dar asta nu însemnă să le zici la toți din lista ta
EU: E de bun simț
DeeDee: În plus Gabi e amicul meu bun cu care mă sfătuiesc
DeeDee: Și el nu e lista mea
DeeDee: E de bun simț ca tu să nu te mai agiți atâta ca o sticlă de Pepsi
DeeDee: Pentru că nu ai nicio dovadă că eu m-am dat la Cristi
DeeDee: Și sincer nici nu am de ce să mă dau
EU: Auzi fată ia termina tu și nu te mai scuza
EU: Că am glumit
EU: Sunt Creve
EU: :))
DeeDee: Ioi tu Creve ce m-ai distrat
DeeDee: Pe bune
EU: :))
EU: Ți-a plăcut?
DeeDee: O fo super
EU: :))
DeeDee: Începusem să râd de mai sus
EU: I’m glad
DeeDee: Băi dar azi nu e ziua mea
DeeDee: Deja mi-era milă de săraca fată pe bune
EU: :))
EU: Sunt bun?
DeeDee: Ești super
DeeDee: Dar știi care e faza dură?
EU: Care?
DeeDee: Că mi-a mai facut aceeași fază dură o altă Corina
DeeDee: Numai că asta era pe bune
EU: =))
DeeDee: Și aia e superrrrrrrrr crizată
EU: Eram mai bun
EU: Nu?
DeeDee: Dar ea era mai crizată
EU: Eu eram mai “naturală”?
EU: Nu eram chiar pe față
DeeDee: Erai super “naturală”
EU: Mersi Mersi
DeeDee: Ești bun
EU: Mersi
DeeDee: Oricum cred că dacă ar fi existat o așa “Corina” ar fi fost… =))

Legendă:
DeeDee = Diana (amică)
EU = Eu 😀
Corina = Falsa iubită (amică bună)

25 thoughts on “Farse pe Messenger

  1. Tu Creve, dar n-ai fost nici tu cu toate tiglele la tine pe acoperis :))
    mi-ai starnit amintiri din vremea forumurilor si a cunostintelor de pe forumuri si mirc..vai, cate d-astea nu faceam si noi 😀

  2. :)) Eu cred ca incheiam discutia mult mai devreme, daca ma confruntam cu asa ceva. Nu-mi place sa stau sa explic ca eu n-am facut nimic. Ori ma crezi, ori nu. 🙂
    Am facut si eu farse unor amici prin adolescenta, tot pe messenger, sau pe mirc, ca era mai la moda atunci.

    1. Nici mie nu-mi place să stau să conving omul. Nu-mi place să mă cert și alte dastea. Dacă vrei să mă crezi ok, nu vrei tot ok. Iar când e de ceartă prefer să mă duc în altă parte și las persoana aia să vorbească singură. Dacă e la telefon îi zic că vorbim altădată și închid telefonul. Nu-mi place să mă cert. Dacă e de discutat ok, dar cearta să o păstreze pe el 😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

