Internet · Irelevant · România mea! · Umor

Căutări inteligente pe Google

N-am mai trecut de ceva vreme termeni de căutare care au dus la blogul meu. Recunosc că încă mă uimesc unii cu căutările lor, iar alte căutări habar n-am ce legătură au cu blogul, dar mă rog. Să vi le arăt și vouă în cazul în care sunteți curioși.

  • cuvânt care începe cu ău – Așa-i că joci Fazan? Te-a închis 🙂
  • omul cre a fatut cele mai multe pe picior – Chiar nu am înțeles ce cauți de fapt.
  • cea mai mare cici din lume – Cea mai mare ce?
  • cel mai greu obiect din lume – Peruca lui Chuck Norris
  • fetelor le plac baietii barbosi – Chiar crezi? Eu n-aș băga mâna în foc.
  • myriam.treaba – Realizezi că adresa aia nu trebuia să te aducă aici? Asta cauți de fapt http://florideganduri.wordpress.com/
  • ma plictisesc de ziua mea – Băi, asta chiar e nasol…
  • fantezii cu andreea marin – Și te-ai gândit că le găsești aici?
  • cel mai mare cap de om din lume – Dacă-l văd o să ți-l arăt și ție.
  • poze de profil facebook cu fete pe nume alex blonde de 20-22 de ani – Frate, aici nu e Facebook :))
  • stele cazatoare loc in care cad – Se numesc cratere. Acum caută-le pe Google și apoi selectează ”Imagini”.
  • punctul cel mai fierbinte de pe corpul unei femei in podul palmei? – Depinde. După ce lovesc obrazul unui bărbat e foarte probabil.
  • cum pot sa invat sa umblu pe hi5? – Eu nu cunosc să existe tutoriale pentru asta.
  • ce religie are mircea badea – Mi-e mi se pare mai liber cugetător 🙂
  • cum poti sa inchizi un cont de yahoo? – Dacă tot te încurcă abandonează adresa și fă-ți alta 🙂
  • te iubesc blog – Mă iubești? Ce drăguuuuuț!
  • cum cad stelele – Repede și de sus în jos.
  • vazusei – Ce? Cum? Când? Unde?
  • ce sa faci in bucuresti? – Cam de toate. Prima dată te poți rătăci. It’s a good start :))
  • cum se comporta un barbat cand vrea sa se desparta de iubita? – Complet haotic?
  • ce varsta ai? – Pe bune? Ai căutat așa ceva pe Google? :))
  • creierul barbatilor – Așa, și?
  • femei paroase in bichini video – Băi frate ce gusturi au unii :))
  • stele cazatoare cu viata lunga – Viață? Alo, sunt stele :))
  • noaptea cand cad stelele – Cel mai mult de Draconide 🙂
  • ii doare la basca – Pe cine?
  • omul cu trei picioare din cartea recordului – Hai las-o…
  • danye – Ai greșit adresa. Uite aici ce cauți http://ellanomis.blogspot.com/
  • fete paroase – Altul…
  • yotube silvia de la paroasa – Mai sunteți mulți?
41 thoughts on “Căutări inteligente pe Google

  1. Sunt cautata,huh?:)) interesant:-?
    Sunt foarte tari search-urile.cel mai mult mi-or placut aia cu Mircea Badea,creierul barbatilor si stele cazatoare cu viata lunga:)))

  2. Aia cu ”ce sa faci in Bucuresti” e tare…am ajuns sa cautam pe google ce putem face intr-un oras…tare! Ah si asta mi-a placut: cum cad stelele…repede si de sus in jos! :)))

  3. omul cre a fatut cele mai multe pe picior = omul care a facut cele mai multe duble (sa tina mingea de fotbal in aer lovind-o cu piciorul in mod repetat). Daca facem abstractie de minge, raspunsul e Stefan Banica Jr. – Cu Mihaela Radulescu 🙂

    Practic am intrat prima oara la tine pe blog si am inteles ca scrii despre femei paroase si stele cazatoare :). Suna interesant, daca aveam blog, te bagam in blogroll 😀

  4. Haioase cautarile, am observat ca unele te-au nedumerit pana si pe tine, iar in masura posibilitatilor i-ai lamurit pe bietii oameni insetati de cultura si adevar. 😛

      1. Paaaaaai…….”naparlesc” ca sa spun asa 😛 Neah…:P Ideea e ca imi mi-a crescut destul de mult parul si imi cade foarte tare…….Am deja mici locuri in cap unde se vede ca mi-a cazut parul si eu, am parul cret in mod normal, doar ca in ultimii ani, de la stres, examene, vopsea si alte nebunii s-a indreptat brusc si cade din ce in ce mai tare…….Si vreau sa-l tund asa ca sa mi se increteasca iar, sa se regenereze macar o data in viata lui 😛 Stiu, pare destul de socant sa vezi o tipa aproape cheala, dar o sa-mi creasca repede, inapoi 😀

  5. :)) M-am distrat copios. Eu chiar nu m-am mai uitat de ceva vreme prin cautarile venite din google. Dar curand sper sa am putin timp sa “sap” dupa unele traznite. 😀
    Mi-au placut cele cu stelele si femeile paroase … si raspunsurile date de tine. 😀

    P.S. – Desi voi fi pe langa subiect… iti urez un an nou minunat! :*

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

