Bucureşti · Comercial · Realităţi · Video

Invitație la Concert

LAST UPDATE: Din cauza unei probleme tehnice, concertul va fi difuzat mâine (8 Decembrie) la ora 20:00 pe OTV :D 

UPDATE: Astăzi 7 Decembrie, va fi difuzat concertul de ieri de la Sala Palatului de la ora 20:00 pe postul OTV. Știu că OTV-ul nu e un post TV prea răsărit dar na, dacă îl mai aveți în grila de programe, puteți vedea concertul acolo. Dacă nu mai aveți OTV-ul în grila de programe, mâine sau poimâne va fi difuzat pe B1 TV. O să revin cu informații😛

Poate o să spuneți că este deja prea devreme, dar în luna decembrie zilele în care Sala Palatului este disponibilă sunt foarte puține așa că am găsit mai devreme sala liberă. Așadar, pe 6 decembrie la ora 18, la Sala Palatului, am plăcerea de a vă invita la un concert de colinde susținut de Corul Amicus împreună cu Corul Liceului Ștefan Demetrescu acompaniați de orchestra de cameră Pro Nobile și nu numai. Printre soliștii invitați se mai numără Marcel Pavel, Andra și soprana Mediana Grațiela Vlad, soprană la Opera Română. Singura mea rugăminte este ca doritorii să îmi spună pentru a le putea da o invitație.

Pentru cei curioși puteți asculta o melodie din concertul de Paște de anul trecut de la Palatul Parlamentului. Atunci pe scena sălii CA Rosetti s-au aflat 180 de coriști. Anul acesta vor fi aproximativ 300 de coriști. Astea fiind spuse, dacă aveți plăcere să veniți și sunteți liberi la ora respectivă va aștept la concert.

P.S: Invitațiile le voi putea oferi de luni, iar cu cei care nu voi avea timp să mă întâlnesc le voi înmâna la Sala Palatului.

23 thoughts on “Invitație la Concert

  1. Se intra doar pe baza de invitatie? Cum sa fac daca nu pot intra in posesia ei (nu sunt din Bucuresti)? Ar fi posibil sa vin 120 de km si sa nu pot intra?

    1. Îmi pare rău că nu ți-am putut răspunde, dar deja eram plecat la ora la care ai întrebat. Îmi pare mai rău pentru că mai aveam invitații.

    1. Nu mă întreba pe mine ce părere am pentru că nu e treaba mea. E blogul ei personal și dacă așa a considerat ea e problema ei ce face. Oricum, abuziv nu poți spune că te-a banat. Blogul ei e blog personal și nu e bun comun🙂

  2. Te-am intrebat, mi-ai raspuns. Multumesc pentru raspuns si pentru hatâr. Hatarâul de a raspunde la o intrebare necuvenita. Nefiind treaba ta. Proband prin asta ca (totusi) este (si) treaba ta ca a oricarui navigator. Cat priveste blogul personal… Asta e asa o sintagma, o simpla formula. Blogul si spatiul aferent comentariilor este cat se poate de public. Desigur ca banarea mea e problema ei si numai a ei. Nu-i a mea si nu-i a ta. Eu intrebasem doar cum ti se pare, nu daca ar avea sau nu voie sa procedeze asa. Aceasta fiind o intrebare fara rost de vreme ce are abilitatea tehnica sa o faca. Chit ca asta o fi nedeontologic, nemoral, neestetic… si in cele din urma abuziv. Tu banezi? Si daca da in ce conditii?

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

