Comercial · Dragoste · Fantezii

Dedicație – Și n-am să tac

Doar o persoană fără glas ar putea să-și țină prizoniere gândurile când totalitatea lor formează imaginea dorinței mele. Doar o persoană care nu își poate exprima dorința ar putea ascunde ce gândesc în momentul ăsta. Și cred că tare greu ar fi și unei astfel de persoane să păstreze totul pentru sine. Aș desena gândurile pe o frunză de castan de n-aș putea vorbi și tot nu aș păstra ascunse gândurile pe care mi le alimentezi cu fiecare privire pe care mi-o arunci. Simt cum fiecare fragment din mine te dorește și simt cum inima lovește furtunos în pereții pieptului vrând parcă să-l mărească făcându-și loc. Mă fascinezi până la cel mai mic detaliu și chiar defectele tale parcă nu sunt atât de rele…chiar îmi plac. Nu pot să nu te doresc când toți pomii își întind ramurile după tine când treci pe alee. N-am cum să nu-ți doresc buzele când fiecare strop de ploaie și-ar dori să poposească măcar o clipă peste ele. Cum aș putea să nu îți iubesc fiecare fir de păr când fluturii s-ar scălda continuu prin părul tău? Cum să nu doresc să simt încheieturile mâinilor tale când pielea care le acoperă mă strigă prin fiecare por? Cum aș putea să nu te strig și-n somn când fiecare vis al meu începe cu tine? Cum aș putea să nu vreau să-ți aud vocea când nicio vioară din lume nu ar putea s-o reproducă? Și cum aș putea să îți uit râsul care întrece orice melodie? Mă vei crede  dacă îți spun că trăiesc cu aerul pe care îl expiri? Cum aș putea să caut pe altcineva când zâmbetul tău mi-a arestat ființa? Cum aș putea? Chiar, cum aș putea?
41 thoughts on “Dedicație – Și n-am să tac

        1. Așa îndrăgostit e blogul că mă bagă și pe mine la spam. Și nu-și revine. În continuare toată lumea, inclusiv eu, intrăm la spam :)))

  1. E clar, esti indragostit pana peste urechi 😀 Si e al naibii de bine, nu? 😀 Superba postarea…….Uitasem cat de fain scrii 😀 Asa-i ca dragostea asta iti da niste aripi IMENSE? 😀 Bucura-te de iubire in fiecare secunda :* si ai mare grija de ea 😉

  2. Ooo cineva e indragostit 😀 Foarte bine, iubiti-va mult, fericire maxima va doresc 🙂 Si acum, pic la spam 😛

  3. Deci ceea ce scrii tu ii atat de dragut incat si daca as fi cel mai nervoasa/depresiva/anti-sentimentalista totala,tot dragut mi s-ar parea . Unde se ascund tipii ca tine? Si io vreau! Cred ca fiecare fata care o citit postul asta vrea :)) Ii cea mai romantica chestie pe care am citit-o in ultimul timp.Ii foarte norocoasa sa te aiba.Enjoy each other!Vezi sa nu-i frangi inima,da?:-D

  4. Cu asa declaratie si cu atata sustinere din partea fetelor, nu se poate sa iasa rau! :))
    Iti urez si eu clipe cat mai fericite alaturi de cea care iti incanta inima!

  5. Maaaamaaa, nu cred ca am mai vazut un asa articol pe la tine :> vorbesc fluturasii din stomac pentru tine! :> La cat mai multe articole de genu’ si la cat mai multa indragosteala! >:D<

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

