Bucureşti · Comercial · Internet · Realităţi · România mea!

Și de la capăt

Știu, spusesem că revin și am dispărut iar după vreo 3 postări. Au fost câteva luni în care chiar nu am apucat să mai dau pe aici și nici nu am avut timp să gândesc vreo propoziție baremi o frază coerentă care să alcătuiască cu indulgență o postare. Așadar, decât să intru și să scriu câte 5 cuvinte și alea fără noimă mai bine am dispărut. Nu m-am angajat așa cum poate unii ați fi crezut, dar nu am putut să mai intru pe blog din diferite motive 😀 Au fost și ceva tentative de angajare după enșpe mii de CV-uri aplicate dar mai aștept că de, răsplata este a celora care știu să aștepte. De când nu am mai intrat pe blog s-au întâmplat multe în jurul meu și bănuiesc că mulți au scris despre ele. De la căpușele din parc și mașinile înmatriculate la bulgari care or să mai fie folosite doar 90 de zile dacă trece legea aia și până la OTV fără licență și azi fără Guvern :))

Ca să îmi dau și eu cu părerea pe scurt o să zic și eu că de căpușe s-au gândit și ei să aplice cu substanțe abia după ce apăruseră de câteva săptămâni. Despre legea aia care vrea să interzică mașinile neînmatriculate în România e și o parte bună și una proastă. Partea bună e că, până acum dacă cineva cu număr de Bulgaria făcea accident și era vinovat, companiile de asigurări făceau greu rost de bani. În prezent e ceva de groază când vine vorba să obții despăgubirile pe asigurarea celui cu numere de Bulgaria. Uneori nu are asigurare și urmează procese prin tribunale. O să spuneți că ce vă privește pe voi cum își iau companiile de asigurări banii. Păi contează că dacă au mulți așa te trezești că nu o să mai ai pe unde să îți faci asigurare. Dacă o parte de sistem e afectată, atunci e afectat tot sistemul. E o chestie pe care mulți români nu o înțeleg și daia ne merge așa ”bine”. Cum spuneam, există și o parte proastă. Partea proastă e că acum trebuie să dai mai mulți bani la înmatricularea mașinilor. Despre OTV ce să spun? Sărbătoare națională. Ar trebui să se dea o zi liberă ca de 1 mai în ziua când OTV va trage obloanele. Părerea mea totuși este că Diaconescu o să își facă altă televiziune în aceiași clădire. Doar va schimba niște sigle. Despre Guvern? Acum să vedem ce urmează. Mare bâlci, mare comedie pe la noi. Whatever, am niște restanțe mari la voi și trebuie ușor ușor să vă fac niște vizite așa că pregătiți-vă să primiți oaspeți în căsuțele voastre virtuale pentru că acum nu mă mai ține nimic ocupat. Care mai e viața mea? Păi aceiași: de la bine în sus. Dacă ar mai apare și un job atunci ar fi de la foarte bine în sus.

Ca un P.S., de când nu am mai scris am și uitat unde să găsesc unele instrumente pe WordPress. A durat ceva până am scris postarea asta 😀

16 thoughts on “Și de la capăt

  1. Ioooi ce ma bucur ca te-ai intors din moooorti!!!:grin: Incepeam sa ma ingrijorez,sa stii!!:lol:
    Si acuma,la subiect…am topait de bucurie cand am vazut ca or desfiintat cretinatatea de OTV si chiar am crezut in acel moment ca exista o forta in ceruri care sta cu pusca si extermina cretinatatile la momentul potrivit,si nu le lasa pe niciuna sa scape 🙂 O sa fie amuzant daca isi face alta televiziune,gen isi face televiziune,o desfiinteaza CNA-ul,iar isi face televiziune,iar o desfiinteaza CNA-ul.Ii de-a dreptul penal cand nu inteleg oamenii astia ca ” nu” ramane NU,si daca esti prost,esti prost ,dar nah,e si Diaconescu orb si crede ca nimeni nu-i mai destept ca el si acuma n-are unde canaliza atata “inteligenta “.Ca-n filmele cu prosti.

    Iar Guvernul…aproape aceeiasi reactie.Ceva gen…ia mai mergeti voi acasa si lasati pe oamenii care stiu.Acuma se vede ce poame or votat.Stii la ce ma gandeam cand am vazut tot taraboiul,asa pasager? La piesa lui Caragiale, “O scrisoare pierduta”.Scrisori discriminatoare,furturi,chestii socoteli…iaca se vede live dupa 100 si de ani de cand o scris-o Caragiale…Poate “instrumentele” sunt diferite,manevrele tot aceleasi.

    1. Ai văzut tu rață înecată? 😀 Nu mor eu așa cu una, cu două 😛 La noi întotdeauna a fost circ și panaramă. Până și Marin Preda când vorbea de lumea din sat, avea dreptate. Când am ajuns în satul ăla oamenii erau exact ca în cartea Moromeții 😀 De undeva se inspiră și scriitorii 😛

  2. Atata-ti trebuia sa te ineci!! Conceptul asta este completamente exclus!!

    Mie mi s-o parut amuzanta cartea aia,cel putin primul volum,c-al doilea am murit de somn cand descria comunismul. Eh,are si tara asta farmecul ei,din punctul asta de vedere, dar e acceptabil atata timp cat panarama si circul nu inseamna sa-ti bati joc de o intreaga natiune. Peste tot sunt circuri si panarame,dar depinde cat de mult le mediatizezi si la noi asta-i talentul,sa ne plangem in media si sa “hau hau” sa se auda pana-n Polinezia,atfel nu suntem sanatosi :)))

    1. Poporul român suferă e câteva chestii și printre ele nevoia să vadă că altora le este mai rău decât lor sau că sunt mai proști ca ei. Altfel, televiziunile nu i-ar fi băgat în seamă pe Pepe, Zăvo, Iri, Moni și alții. Și pe mine m-a plictisit volumul doi din Moromeții. Primul volum l-am citit cu sete 😀

  3. Hai, bine ai revenit. Toate ca toate dar cea mai mare schimbare e a mea, da? Am trecut la .ro ,prin urmare te rog sa modifici in blogroll. 😆 Ti hug asa de revenire dar daca mai pleci nu ti mai hug.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

