Bucureşti · Realităţi

Untitled post

Nu am mai postat nimic de câteva zile. În timpul ăsta am fost la două interviuri. Primul am ajuns cu oarecum cum nu mă așteptam. Uitasem să-mi reîncarc cartela și plecasem de acasă spre interviu și când am ajuns am dat de portar care m-a întrebat unde merg și atunci am realizat că nu mai știu numele firmei 🙂 Vorbise tipa foarte repede și nu se înțelesese. Până la urmă am ajuns unde trebuia așa ca o minune. Am luat-o spre un magazin să reîncarc cartela și mergând tot înainte am văzut o altă intrare cu aceiași adresă. Celălalt portar mă aștpa și m-a direcționat spre interviu. Partea proastă e că nu a mai sunat nimeni înapoi. Ieri alt interviu. Mă intervievează un tip arab cu accentul cunoscut. Eu îi răspundeam la unele întrebări înainte să mi le pună apoi le punea din nou și răspundeam din nou același lucru. În fine, la plecare nu mă așteptam să mă mai sune la cum părea la interviu omul. Era așa rece și cam confuz. Asta a fost părerea mea. Azi m-a sunat să mă cheme la probă. Între noi fie vorba, nici nu mă așteptam să sune să vin la interviu baremi să sune să vin la probă… A fost genul e job la care am aplicat spunând ”n-am ce pierde”. Printre cerințe erau și cunoștințele de Corel Draw eu știind doar Adobe Photoshop. I-am zis la interviu și tot a sunat a doua zi. Acum să îmi țineți pumnii mâine 😀 Nu am mai scris până acum nimic sperând că voi scrie când voi avea o veste bună (acum nu știu cu ce vă ajută pe voi vestea bună doar pt mine) :)) Voi ce ați mai făcut? 😀

6 thoughts on “Untitled post

  1. O colega de-a mea se stie bine in Corel si o zis ca nu-i cine stie cat de greu. Oricum, inveti pe parcurs,cum ai invatat si pe Adobe Photoshop. Eu le-am descarcat la un moment dat pe amandoua,dar n-am inteles mare lucru,asa ca le las pe mai tarziu. Cat despre mine…teze,simulari,chestii de-astea….

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

