Bucureşti · Comercial · Realităţi · România mea! · Teamwork

Trebuie să mă obișnuiesc cu asta :D

De la un timp am tot mai puțin timp liber și asta nu este neapărat ceva rău. Ultima dată v-am rugat să îmi țineți pumnii și i-ați ținut cu folos. M-am angajat și am intrat bine de tot în pâine. Timp mai găsesc eu să fac una alta dar de cele mai multe ori prefer să lenevesc pregătindu-mă pentru a doua zi😀 Ce am constatat în timpul în care a trecut de când m-am angajat? Mi s-au întârit ideile despre ceea ce credeam despre unele categorii de români. Aproximativ o treime nu își iau restul dacă este alcătuit din monede. Dacă printre monede se află și o monedă de 50 de bani lumea își mai ia restul, dar când restul este sub 50 de bani  foarte mulți nu își iau restul. Tipic românesc. Afară se dă până și 1 cent rest și lumea îl ia. O parte dintre români sunt foarte dificili și te înțelegi greu cu ei. În ceea ce fac, cei mai dificili clienți au fost cei de vârsta a 3 a. Cu tinerii te înțelegi imediat. Tinerii au însă altă problemă: își uită stick-urile USB, cardurile de memorie, CD/DVD-urile. Ori au foarte multe pe cap, ori pur și simplu sunt aiuriți nu știu, dar tinerii de azi parcă sunt prea zăpăciți. O parte dintre români cred că tu ești acolo doar ca să îi servești pe ei înaintea tuturor și când au ei nevoie. De obicei asta este la cei de vârsta a 2 a, dar nu numai. Teoretic am pauză de masă de 30 de minute dar nu apuc să stau 30 de minute în pauză. Mănânc pe apucate pentru că pe client nu îl interesează că mănânci. Ei vor să îi servești când vor ei. Dacă totuși zici să stai acolo și să te faci că nu-i vezi, te strigă ei deși te văd că mănânci. Doar așa ca să vă dați seama cam despre ce vorbesc, o să vă spun că am reușit performanța să mănânc 3 covrigi în 8 ore. Luam o gură de covrig mai veneau 3-4 clienți, când se elibera ziceam că pot să mănânc și mai luam o gură de covrig apoi mai veneau 2-3 clienți și tot așa. Cam o gură de covrig la câteva zeci de minute🙂 Ideea este că în timpul ăsta pe care l-am petrecut luând contact permanent cu diferite persoane, mi-am întărit ideile despre oameni. Astăzi spre exemplu, am șters de câteva ori vitrina pentru că unii credeau că își pot pune umbrelele ude pe ele. Nu îi interesa că cineva o să șteargă după ei, sau că dacă vreunul dintre angajați nu vedea la timp că e ud cineva își putea uda actele sau cine știe ce documente. Sunt mulți zăpăciți care nu se uită unde își pun actele…Oricum, am văzut că pentru unii români dictonul ”după mine potopul” este literă de lege. Oricum, mai bine să nu am timp decât să mor de plictiseală pentru că nu am ce face😛  Abia am mai apucat să intru pe la mine pe blog, spre să reușesc să mai fac și câteva vizite pe blogurile voastre dragi mie😛

P.S: Pentru cei care vor să mă salute din mers mă pot vizita în pasajul de la Universitate, la centrul de fax & copy center😀

4 thoughts on “Trebuie să mă obișnuiesc cu asta :D

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

