Bucureşti · Fantezii · Internet · Realităţi · Umor

Am mai luat Bac-ul o dată :))

Am aflat astăzi cu amuzament că am mai luat și anul ăsta Bac-ul. L-am dat în 2004 și l-am luat și se pare că l-am dat și în 2012 și l-am luat iar🙂 Un alt tip cu același nume ca mine a dat Bac-ul anul ăsta și l-a luat. Faza tare e că tipul e tot din București. Totuși pe el îl mai cheamă și Victor (că tot e la modă numele ăsta).E tare sau ce? Se pare că ăștia pe care îi cheamă ca pe mine au totuși ceva în căpșor și nu numai…sunt foarte modești😀

 

Și apropo, mi se cam făcuse dor de blog. În plus, nu-mi plăcea să-l văd în paragină😀

6 thoughts on “Am mai luat Bac-ul o dată :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

