Realităţi · România mea!

Încă una fraților :))

Nu știu cum se face dar azi am dat peste altă personalitate. E o vorbă că în viață cât trăiești înveți și vezi multe, dar să știți că vorba ”am trăit s-o văd și p-asta, pot să mor liniștit” nu este valabilă. Nici în 1000 de vieți nu poți să vezi toate ”minunile” lumii :))Eu deși iau contact zilnic cu probabil sute de persoane în zilele aglomerate, încă sunt uimit de unele persoane. Azi am întâlnit genul de persoană ”perfecționistă” după cum singură s-a declarat. Avea aproximativ 35 de ani după părerea mea. Nu arăta ca la 29-30 de ani. Părea mai mare. În fine, vine cucoana cu o lucrare de doctorat groasă prinsă cu spirală de plastic și îmi spune că vrea să o xeroxeze și apoi să schimbe câteva pagini la cele 2 exemplare pe care deja le avea spiralate. Am zis ”ok„ apoi începe distracția. Mă pune să-i xeroxez o foaie să vadă cum iese. O xeroxez și culmea, avea o urmă cam de 2 cm de grosimea unui fir e păr și îmi spune: ”aaaaa, dar a ieșit prost. Nu pot să o bag așa în lucrare.„ Îi mai fac una, și a doua oară îi apare un punctuleț. La fel. Că ea e perfecționistă și la la la. Eu i-am zis scurt și al obiect: ”poate dumneavoastră sunteți perfecționistă, dar aparatele nu sunt” :))Până al urmă cu chiu cu vai a lăsat alea acolo la xerox și celelalte cerințe ale ei. Mă aștept ca mâine să îmi facă fel de fel de scheme tactice și teoria chibritului. Am vrut să îi spun eu că la câte pretenții are sigur nu e măritată și nici iubit nu are :))

Acum eu mă gândesc că nu aș putea să stau lângă o persoană de genul ăsta. Frate, perfecționist, perfecționist dar cu o limită. Chiar aș trimite-o la mamițica ei acasă pe o fată care mi-ar face scheme și teoreme dastea. Voi ați putea să trăiți cu cineva perfecționist lângă voi? Să trăiți în sensul de iubit/ă, soț/ie.
6 thoughts on “Încă una fraților :))

  1. Nu, categoric nu as putea! Sa-mi faca observatii cat e ziua de lunga, sa nu-i convina nimic din ce fac eu, sa aiba tot felul de pretentii exagerate, sa ma umileasca, sa-mi reproseze ca nu i-am calcat camasa bine, ca mancarea nu-i ca la mama acasa, ca nu sunt in stare de nimic? Mai bine singura! 😀 😛

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

