Amintiri · Realităţi · România mea! · Umor

Hello world

Nu știam ce denumire să dau postării așa că am dat denumirea postării care apare la crearea blogului și pe care am șters-o pentru că era de porc🙂 Așa că acum am și postarea aia denumită default ”Hello world„ made by WordPress🙂 Așa, să revenim că am obiceiul să mă învârt în jurul cozii și durează până ajung la subiect. Dacă ați crezut că iar am dispărut v-ați înșelat amarnic. Doar nu am avut timp să mai scriu, (mamă de când vroiam să spun fraza asta!). Așa, să o luăm pas cu pas de la sfârșit la început început la sfârșit. Ultima postarea a mea figurează pe 29 iulie, adică acum aproximativ o lună. Ce s-a mai întâmplat? Păi la muncă lucrurile s-au încurcat puțin pentru că un coleg a plecat în concediu și eu a trebuit să îi țin locul trecând de la program de 8 ore la program de 11 ore. Asta a fost o săptămână. Apoi, am avut viață de turneu să zic așa😀 Am reușit performanța să îmi iau bagajul la muncă de unde să plec direct la munte. Am dat o tură pe la munte, cazare la Sinaia apoi ture pe la Babele, Cascada Urlătoare sau Castelul Peleș. A fost puțin obositor dar a meritat. După asta am avut iar cu munca iar până mai de curând am dat o tură și la mare. Am reușit să îmi iau și 3 zile de concediu și le-am unit cu weekendul. Ce poate fi mai frumos de atât?😀 Vineri am ajuns la Eforie Sud. Marea cam murdară, multe plante dar apa relativ limpede (pentru România). Apa caldă, vânt acceptabil, pantaloni scurți nema. Am intrat în mare cu tot cu blugi și a fost ok. Am jucat apoi vreo 3 ore tenis de câmp după care nu am mai avut pic de unt în mine. Eram stors!  A doua zi trebuia să îmi dau seama că voi avea o febră musculară enervantă…
Sâmbătă am ajuns în Constanța, am avut un mic concert la Casa de Cultură. A ieșit relativ bine în condițiile în care sala nu prea era bună de concerte. Nu avea acustică deloc. Duminică dă-i cu sana la Mamaia. Nu l-am văut pe Connect-R deși se lăuda că el vara nu doarme și că e la Mamaia… doar multă zarvă pt concertul lui Michel Telo. Ideea era să stau până mai pe seară (18-19), dar la ora 16 eram deja pe drum spre București. Câteva impresii despre plajă? Parcă a fost mai curată apa anul ăsta față de alți ani. Se vede că au pus plase în larg să nu mai vină algele și vegetația. Apa mai curată, plaja parcă avea cam multe scoici, dar merge. Drumul la întoarcere, de neprețuit! Am fost în București la ora 20:30 deși am plecat la ora 16. Pe o bucată de 25-30 km s-a mers stat bară la bară. Apoi vreo alți 20 de km s-a mers cu 70-80 kmh. Cu ocazia asta am apucat să văd câți maneliști, câți țărani și câți idioți sunt în România. Toți maneliștii erau cu geamurile lăsate și manelele date tare, alții o luau nevoie mare pe banda de urgență deși în față era accident și mașini de poliție, iar cei care aveau trapă îi vedeai pentru că erau oameni ieșiți pe trapă ca să urle și să spună cât de șmecheri sunt ei. Singura parte bună a drumului? Că nu a mai existat taxa de pod peste Dunăre. Dacă la întoarcere mai era și taxa aia ajungeam acasă la ora 3 dimineața. O să vă pun și vouă câteva poze să vedeți cam cum era aglomerația pe drum… Zici că era poză din filmele alea când venea sfârșitul lumii și toată lumea vroia să plece din oraș. Pe Facebook o să adaug mai târziu puțin niște poze😛

Prima poză este cu ce vedeam noi în față…


A doua poză este cu ce vedeam noi în spate…

Pentru o vizualizare mai bună dați click pe poze.

3 thoughts on “Hello world

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

