Realităţi · Scrisori · Scurt și la obiect

M-am gândit să mă reapuc de blog

masa de scrisA trecut ceva timp de când nu am mai scris nimic pe aici și nici prin alte părți nu am mai apucat să ajung. Ultima postarea figurează de acum aproximativ 6 luni. M-am tot gândit dacă să revin sau nu la blog dar mi s-a făcut prea dor de el. Chiar dacă nu am prea mult timp de el, o să încerc să scriu când pot. De data asta nu mai promit că o să fac și o să dreg pentru că în ultimile dăți am dispărut de fiecare dată. Nu vreau să deschid prea multe paranteze cum făceam eu de obicei așa că o să mă refer doar la subiectul de față. Despre altele o să vorbesc altădată. E ceva ce am învățat în ultima vreme. Mai bine să fac un lucru și bun decât să încep multe și să nu termin niciunul. Dar un lucru este cert: o să găsiți aici din când în când câte ceva nou, chiar dacă nu va mai fi la fel de des cum era înainte de pauza asta mare. Momentan știu că vreau să scriu și să spun ce am de spus. Spuneam că m-am tot gândit dacă să mă reapuc sau nu de blog și a durat ceva timp până să mă hotărăsc să revin. Mă gândeam că nu prea am timp, dar sper să pot posta măcar în weekend sau poate de 2 ori pe săptămână: o dată în weekend și o dată pe la mijlocul săptămânii. Depinde de timp. Un alt motiv pentru care am ezitat să revin a fost acela că abia o să am timp să scriu eu, dar să mai vizitez și alte bloguri. Foarte probabil că voi vizita alte bloguri tot prin weekend și oridecâte ori mai găsesc câte puțin timp liber. Până la urmă sper ca să nu se supere nimeni că nu o să pot să mai fiu la fel de activ pe blogurile lor cum o făceam înainte și sper să mă citiți în continuare cu plăcere. Motivul care m-a făcut să revin este că mi-e dor de voi. Cu unii m-am văzut cu alții chiar mi-aș dorii să mă văd. Până la urmă sper să fie într-un ceas bun.

P.S: Nu vă speriați dacă nu vă apar comentariile. Se pare că nu am scăpat de problema cu spamurile. Și comentariile mele merg tot la spam. Nu pot să înțeleg de ce, dar mă rog. O să aprob comentariile cât pot de repede.

16 thoughts on “M-am gândit să mă reapuc de blog

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

