Realităţi

1000000 de săptămâni de oboseală pe perete, dau una jos și merg mai departe

relaxareCam așa pot spune și eu. A mai trecut o săptămână obositoare de muncă și a venit weekend-ul  pe care îl așteptam mai ceva ca pe aer. De când nu am mai scris s-au întâmplat câteva lucruri. Programul mi-a fost schimbat. De la programul de 8 ore, am fost promovat la șef de locație. Destul de neașteptat că totul s-a produs în mai puțin de 6 luni. Se pare că cineva mă apreciază, așa că odată cu promovarea a venit și mărirea salariului și odată cu creșterea salariului a u venit și mai multe responsabilități. Ce e și mai interesant este că de luna viitoare responsabilitățile vor crește din nou și va mai crește încă o leacă și salariul. Acum nu știu dacă e de bine sau nu. Voi vedea pe viitor. Cert e că plec dimineața la muncă și ajung acasă pe la ora 21:00-21:30. Obositor este dar am multe de învățat și nu știu niciodată la ce să mă aștept în ziua care îmi stă în față. Sper să mă obișnuiesc până la urmă cu tot felul de personaje, încă mai reușesc unii să mă scoată din sărite încât îmi vine să-i strâng de gât, dar până la urmă sper să devin imun. Dacă îmi iese faza asta, mă pot declara cel mai fericit când te gândești că e cel mai greu să lucrezi cu oamenii. Una peste alta, weekend-ul ăsta e o gură de aer bine meritat și sper să nu apară nimic care să îl strice 😀

6 thoughts on “1000000 de săptămâni de oboseală pe perete, dau una jos și merg mai departe

  1. Cate vesti bune! Imi place asta cu marirea salariului(cred ca si tie). 😀 Felicitari pentru noul statut. Si pentru evolutia frumoasa. Acum inteleg eu mai bine de ce tu nu prea ai timp de scris, timp de blog. Esti ocupat sa fii sef. 😀
    Si eu astept weekendul in fiecare clipa din workweek. E cel mai frumos moment dupa ziua de salariu. :))

  2. :))))) Creve :)) esti panarama :)) vezi la urmatorul salariu sa scrii un articol despre ce valoare e trecuta pe statul de plata. :)))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

