Comercial

Puțin și despre fotbal

Nu am mai scris de multă vreme absolut nimic despre fotbal. Probabil că unele fete se vor simți neglijate de această postare dar mă mănâncă limba despre unele chestii din fotbal. Am zis unele fete deoarece cunosc multe fete microbiste mai ceva ca un băiat🙂 Nu se putea să nu observ căderea Barcelonei, (ceea ce mă bucură enorm!), și să nu spun câte ceva despre asta. Sincer mă săturasem până peste cap de ”kiki maka Barcelona.” Un stil groaznic: pasezi până se plictisește adversarul și apoi mai ataci și poarta. Mă bucură enorm de căderea Barcelonei mai ales că eu țin cu Real în campionatul Spaniei. La nivel european după Dinamo urmează Manchester Utd. Personal prevedeam căderea Barcelonei anul ăsta dar nu mă așteptam să vină așa devreme. Așteptam să treacă de AC Milan în UCL dar nu prea mai are șanse cu un Milan în formă care poate bate pe oricine pe contraatac. Personal vedeam lucrurile cam astfel:

Champions League

Până acum în afară de Barcelona, toate echipele pe care mizam sunt cu un pas în sferturi. Eu aș paria pe o finală Juventus – Bayern Munchen pe care o va câștiga Bayern la măcar 2 goluri diferență. Ce mai prevăd eu anul ăsta? Că Messi nu va mai fi balonul de aur și că Ronaldo îi va lua fața după mult timp🙂 Mai prevăd și o revenire de formă a lui Dinamo😛

2 thoughts on “Puțin și despre fotbal

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

