Comercial · Internet · Realităţi

Eurovision 2013

eurovosion 2013Părerea mea că anul ăsta a fost cam slabă concurența și nu prea sunt multe variante pentru un reprezentant cu șanse reale de câștig la Eurovision, dar ne putem clasa cu piesa câștigătoare în România undeva pe unde am fost și anul trecut. Asta e părerea mea. Poate cel mult locul 8-9 să fie anul ăsta. Depinde de gusturile celor care vor vota. Anul trecut am ghicit poziția. Eram sigur că nu vom fi mai sus de jumătatea clasamentului și am fost fix la jumătate. În finală s-au calificat 12 concurenți, din care eu consider că numai 5 au șanse reale să plece la Malmo. Ca să încep prin a spune care e cea mai mare surpriză, una neplăcută de altfel, este prezența lui Robert Turcescu în finală. Eu cum nu mai am televizor de vreo lună habar n-aveam că el concurează. Mai penibilă de atât nu poate fi o melodie decât cea ”cântată” de el. Deci vă dați seama ce slabi au putut să fie concurenții anul ăsta dacă a ajuns Turcescu în finală… Bine că din toți ăia, vreo 5 sunt cu voce și au melodii interesante. O să încep prin a spune de ce nu îi văd pe ceilalți șapte printre favoriți.

În primul rând, Robert Turcescu nu are voce, nici melodie, nimic. Luminița Anghel are o melodie pentru alt gen de concurs. În România poate prinde pe la vreo petrecere, dar pentru un concurs european trebuie mai mult de atât. Plus de asta timbrul ei e destul de gros pentru o melodie de genul celei pe care o cântă. Cezar, combină două registre care nu merg alăturate. Începe prin voce de piept pe note mai joase ca apoi să treacă pe voce de cap, una nelucrată prea bine. Diferența dintre ele este foarte clară, trecerea dintr-un registru în altul este groaznică. Nu ar avea nicio șansă la Eurovision. Melodia lui Tudor Turcu nu-mi place pur și simplu. Poate unde nu îmi place rock-ul. Eu unul nu îi dau prea multe șanse.  Narcis Iustin Ianău, are o voce lucrată, spre deosebire de Cezar, el chiar e contratenor, numai că melodia în sine nu îl ajută. Nu este prea reușită melodia.  Dacă ar fi avut o melodie mai bună ar fi fost printre favoriții mei. Elena Cîrstea nu îmi place cum cântă de fel. Aici poate sunt eu subiectiv dar nu mersi 🙂 E prea pițigăiată. Cristian Prăjescu, nu are vocea suficient de lucrată, nu are forță, nu are o melodie care să îl ajute prea mult.

Astea fiind spuse, o să încep prin a spune cine are șanse din punctul meu de vedere și o să încep cu cel care are cea mai bună melodie. Personal cred că cei de la FreeStay au cea mai mare șansă. Solistul are voce bună, melodia e pe stilul celor care au avut succes la Eurovision și nu poți spune că e urât solistul.

Pe locul 2 îi văd ca șanse pe Al Mike feat. Renee Santana. Tipa are voce, ar putea avea o prezență măcar ca Mandinga anul trecut.

Pe locul 3 îl văd pe Andrei Leonte. Nu mă impresionează foarte tare vocea lui. Melodia e totuși în stilul Eurovision, iar dacă scenariul va fi cel prezentat la preselecție ar putea face o figură bună. Și el consider că ar avea nevoie de mai multă forță în unele momente pe melodia care o cântă.

Pe locul 4 îl văd pe Ovidiu Anton. Deși nu are un aspect să te dea pe spate, până la urmă participă vocea, iar voce are. Mă duce cu gândul la Westlife vocea lui. Are și melodie drăguță.

Iar pe locul 5 îi văd pe cei de la Electric Fence. La prima vedere poate părea fără șanse, dar nu știi de unde sare iepurele și cum percepe publicul prezența scenică. Voce au, melodie pare agitată, dezordonată, dar au mai fost trupe care au câștigat Eurovisionul cu melodii de genul. Deci nu se știe niciodată.

Vouă care vi se pare cea mai potrivită melodie?

11 thoughts on “Eurovision 2013

  1. Nu am urmarit semifinalele… ma gandesc sa ma uit la finala, desi nu ma incanta mai deloc numele ramase. Din intamplare am auzit cateva dintre melodiile finaliste… Robert Turcescu are o melodie de fugit in lume! Fugit de groaza, nu de alta..

  2. Cred ca anul asta zic pas la Eurovision. Anul trecut am fost super dezamagita de clasare si piesa, dar mai ales de sistemul de votare. Pur si simplu ma enerveaza cum tarile vecine isi acorda voturile intre ele. Nu ma mai uit pana nu se schimba ceva.

    1. Ai dreptate în privința vecinilor, dar până la urmă cei care câștigă, dacă ai observat, au punctaj mare cam de la toată lumea 😛

    1. Deci sunt total dezamăgit. În primul rând că o să ne reprezinte Cezar și în al doilea rând că Turcescu a fost al doilea în preferințele publicului. Îmi mențin părerea că Cezar nu are față de Eurovision și dacă are noroc să treacă de semifinala de la Malmo, în finală nu urcă mai sus de locul 18. Să vedem dacă am dreptate 😛

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

