Comercial · Dragoste · Fantezii

Așteptare plină de dor

Mă învârt prin casă încercând să-mi fac treaba de gospodină dar fără iubitul meu sunt răvășită. Nu am spor de nimic și toate le fac într-o doară. Timpul îl simt cum mă leagă de pat, iar ticăitul ceasului din perete mă lovește cu putere la fiecare secundă. Mai e puțin și sosește iubitul meu. Mă îmbrac în rochia lui preferată, aceia cu valuri de flori, în picioare în pun balerinii preferați, iar pălăria de paie mi-o face iubitul. Oglinda o simt cum încearcă să-mi vorbească, îi place ce vede.

– Apari la fereastră copila mea scumpă. Ți-am adus pălăria împodobită cu maci. Vino frumoaso, vino de ia-o!

A sosit! A sosit iubitul meu! Alerg la fereastră ca un copil spre tatăl lui. Fața-mi devine voiasă iar ceasul cel din perete a amuțit. Timpul a amorțit iar loviturile ceasului au devenit mângâieri.
– Iubitule, te-am așteptat atât de mult. Așteaptă-mă numai și-am să-ți arăt.Îndată am coborât dar nu era acolo…am început să alerg, am început să strig dar nimic… Iubitul meu are vocea ca sunetul unei harpe, dar puternic precum un tunet, are părul ca mătasea unui porumb, cârlionții din păr sunt asemenea unei vițe de vie, iar chipul clar ca un cristal, gâtul perfect pentru pieptul lui protector, e alb ca laptele și îmbrăcat în hainele țesute de mine. Îi place să mă alinte dimineața și poartă sandale de salcie. Dacă îl vede cineva, spuneți-i că mi-e dor de el și îl aștept gătită ca de sărbătoare. Spuneți-i că am oprit timpul în loc pentru ca nu cumva să treacă ziua de azi fără să văd chipul iubitului.  Spuneți-i că așteptarea mă învăluie în dor și îl voi topi prin sărutări și îl voi răsfăța cu mângăieri când va sosi. Îl voi iubi fără margini căci buzele lui sunt dulci ca mierea.

– Scoală iubite și vino de-mi dă sărutarea!

22 thoughts on “Așteptare plină de dor

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

