Comercial · Internet · Realităţi · Umor · Video

Îi merge gura nu glumă!

Nu am mai postat de ceva vreme niciun clip pe blog și mă gândeam  că nu ar strica unul mic🙂 O să auziți în 2 minute câteva sute de cuvinte din partea unei mori stricate. Foarte probabil tipul ăsta s-a curentat în copilărie și nu mai poate să își oprească debitul verbal🙂 Omul vorbește atât de repede încât dacă nu ar avea subtitrare sau imagini nu ai putea înțelege ce spune. Chiar și cu imagini sunt momente când nu poți ține pasul cu el.

 

6 thoughts on “Îi merge gura nu glumă!

  1. :)) E pe repede inainte tipul. Aici ce urmarea, sa doboare un record?
    Din ce am observat eu, romanii vorbesc cel mai incet(lent mai bine zis). Ma uit si la vecinii nostri unguri si cand vad cat de repede vorbesc ma intreb ce-or avea, cine-i alearga? Si asiaticii mi se pare ca vorbesc extrem de repede.

      1. Da? Eu nu i-am intalnit. 😛 De acord cu italienii. :))

        Ai schimbat tema? Ca tot la spam intru, dar decorul pare diferit.😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

