Amintiri · Scurt și la obiect

Să ezit? Să nu ezit? :)

confidential

Mă uitam prin dashboard-ul blogului și am ajuns la draft-uri. Le-am răsfoit pe rând, unele le-am șters pentru că simțeam că nu mai are rost să le public. Îmi păreau expirate, altele le păstrez pentru mai târziu, unele, parcă nu îmi vine să le public. Au o destinație precisă și parcă nu le-aș elibera acum. Unele draft-uri sunt de la începutul lui 2012, altele sunt recente, cert e că ajung din nou la concluzia conform căreia, ce-i mai bun nu se publică 🙂 Chiar nu știu de ce, dar se strâng multe postări și își așteaptă cuminți ziua când le voi face publice pentru toată lumea 🙂 Deși sunt destule mă uit că parcă nu aș publica niciuna încă. Le mai las la dospit. Poate cu timpul se mai modifică ceva la ele. La unele am modificat deja câte ceva. O să încerc să public totuși câteva până la urmă 🙂
8 thoughts on “Să ezit? Să nu ezit? :)

  1. Wou, eu nu am nimic in draft. Cum scriu ceva, cum public. Scriu exclusiv ce ma framanta sau ce ma intereseaza in ziua respectiva, daca le-as pastra(si acum ma refer, evident, la articole), chiar ca nu le-as mai publica niciodata pentru ca subiectul nu ar mai fi de actualitate. Sunt impresionata ca tii asa multe articole! Are balta peste(cum s-ar spune)! 😛

  2. Si eu am foarte multe drafturi… Unele nici nu-si mai au rostul, dar au rezistat inca nesterse. Niste eroine :)) Altele sunt gata de publicare la orice ora si totusi imi spun ca nu e timpul lor.

    Idei sa fie, ca loc si timp avem :))

    1. Exact. Nu e timpul lor. Dar de multe ori mă întreb dacă nu cumva există riscul să nu mai vină rândul lor și să treacă apoi să fie prea târziu 🙂

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

