Internet · Realităţi · România mea! · Umor

Despre termeni de căutare

termeni 3De mult nu am mai scris despre asta. Și nu mare mi-a fost mirarea să văd cum mi-au găsit unii blogul :)) Nu vă era dor să vedeți cum au ajuns unii prostănaci, internauți pe la subsemnatul? Eu și uitasem cât de amuzant poate să fie să citești statisticile :)) Uite printre cele mai căutate trăsnăi. Multe din ele sunt chiar printre cele mai căutate printre termeni în ierarhia all-time a blogului :))

  1. voi fi acolo asa cum ti-am promis – Mie? Nu mi-ai promis nimic. Dacă da, înseamnă că am întârziat la întâlnire.
  2. iubito esti frumoasa – Nu mai există originalitate deloc? Caută poezii în loc să încerce și el o declarație sinceră.
  3. cum faci sa-i desparti – Câtă răutate!
  4. ce spun baietii dupa o despartire? – Te pup, pa pa 🙂
  5. ce optiuni mai au astia de la vodafone? – Oare cine ar fi putut să creadă că aici o să găsească mai multe informații decât pe site-ul Vodafone?
  6. dialogul scrisoarea ce? Pai – Eu unul nu am înțeles nimic :))
  7. secretul – Aici nu  avem secrete. Dacă aveam atunci sigur nu aș fi scris despre ele :))
  8. cum faci pe cineva sa revina la tine – Probabil se referă la fostul/fosta. De ce ai vrea să revină dacă a fost o relație nereușită?
  9. iti amintesti cand ne-am cunoscutNu cred. Cine ziceai că ești? 🙂
  10. singura acasa s-a spart teava – Bă, asta e nasol. Dar sigur nu ar fi trebuit să intri pe Google să cauți soluții cu țeava spartă :))
  11. calculatorul meu a pocnit – Ca popcornul? Trebuie să fie foarte interesantă imaginea!
  12. daca ma plicti ce sa fac e 2 dimineata – Știi, o idee foarte bună ar fi să dormi.
  13. cum sa-i eronez calculatorul cuiva – Cred că mai bine îi derutezi calculatorul.
  14. cum inchid un laptop – La fel ca pe orice alt PC.
  15. ce faci dupa o despartire? arta seductiei – În general te refaci, nu te bagi în altă relație 🙂
  16. unghii scarboase – Chiar vrei să vezi așa ceva? :))
  17. cine-i gigi becali? – Mai există și români fericiți 🙂
  18. cel mai lung obiect din lume – Probabil vreun cablu ceva.
  19. gigi becali a murit – Speechless 🙂
  20. claudiatocila.ro – Are blog fain, dar cel mai sigur îl găsești dacă scrii link-ul ăla în bara de căutare din browser 🙂
  21. stelele cad? – Așa se zice.
  22. am corpul micCam cât de mic?
  23. de ce facebook ramine deschis dupa inchiderea pc-ului – Facebook e deschis non-stop. Ce rost are să dai log out când te conectezi mereu la el? :))
  24. nu pot sa mai inchid calculatorul – Încearcă ceva nou: aruncă-l pe geam. Se va închide sigur.
  25. mirela constantinescu – Nu e aici, dar dacă vrei îți pot da o carte scrisă de ea 🙂
  26. picioro doro – Ar fi indicato să faci o vizito la doctoro 🙂
  27. iti jur ca – Că ce?
  28. statusuri cu purici – Pe bune?
  29. ce este o sfecla dex – O legumă. Chiar comestibilă.
  30. traducere cuvantul creve – Vrea să mă traducă? Niciodată :))
  31. fantezii blog – Sigur e băiat.
  32. massuri pentru prosti – Înseamnă că are mulți proști în listă.
  33. casa de chirpici – Bine că nu a scris blog de chirpici.
  34. bebe mic – Unde? Aici?
  35. imi place sa vorbesc la telefon – Mie nu.
  36. de ce te ador – Nu știu. Ia zi-mi.
  37. poze cu nistor daniela pe facebook – Păi în primul rând intră pe Facebook, apoi caută persoană. Aici nu prea ai șanse :))
  38. mintea e ca o umbrela – Cred că îmi scapă ceva.
  39. sunt zapacit – Ai grijă pe unde mergi, pe unde te așezi, cum treci strada. Nu se știe niciodată 🙂
  40. ce inseamna focurile cenusii dex – Ai aflat ceva? Dacă da, să-mi spui și mie.
  41. cobai la cuptor – Frate ce oameni!
  42. cel mai urat om din lume – Sper că nu te refereai la mine. Ultima dată când m-am uitat în oglindă nu arătam chiar așa rău :))
  43. ce fac pestii la despartire? – Înoată :))
  44. cate locri are noul stadion din romani – Avem stadion din români?
  45. cum sa adormi respirand – Păi se poate altfel?
  46. cat de repede rupi o relatie c-o amanta? – Aici m-ai închis. Nu am avut una până acum ca să îți spun.
  47. diploma de bacalaureat necompletata – Mă nebunule. Vrei să printezi una?
  48. sfaturi:cum sa parasesti un baiat – Ai nevoie de motive? Înseamnă că nu ai motive 🙂
  49. cum faci o fata sa dispere – Alt nebun :))
  50. vreau sa fac o fata sa sufere – Tot nebun și ăsta…
  51. cum ar fi daca as fi – Ce să fi?
  52. bine tu ilie.com – Ce vroia să fie asta?
  53. dan diaconescu minte – E un bun început. Urmează să te prinzi că Băsescu e un păcălici, că în desene se poate orice și că filmele de groază nu au nicio treabă cu realitatea.
  54. retete creve – Găteam și nu știam 🙂
  55. cum intru pe youtube – Grea întrebare. Ce-i ăla YouTube?
  56. cum se scoate capacu la un apometru de apa – Uite unul care vrea să fure :))
  57. cum sa ai stomacul mai mic – Îl umpli cu apă fierbinte. O să intre la spălat :))
  58. copiii insemnati pe par superstitii – Asta ce porcărie mai e? :))
  59. lasa-te de droguri – Nu, nu. Promit că nu mă droghez :))
  60. omul cu marimea 99 la picior – Există?
  61. am 2 vartejuri in par si o singura casatorie – Așa, și? Te bate gândul să o mai pui de una?
  62. vibrat fundul – Aici nu e sex shop :))
  63. cum arata un om de 1mtru 60 – Normal, să știi 🙂
  64. cum sa ai o despartire armonioasa – Am auzit-o și pe asta. Urmează ”cum să ai o moarte frumoasă” :))
  65. daca il plac pe un baiat si acel baiat sa despartit de mine acum 2 luni si acum sa combinat cu prietena mea cea mai buna, ce fac? – Tu ce crezi că ar trebui să faci? Acceptă realitatea 🙂
  66. www.weater.edmonton.ca – Mă întreb cum ai ajuns aici…
  67. o descriere interesanta despre mine – Și ai găsit o descriere despre mine. Nu despre tine.
  68. pitipoance si cocalari – Nu aici!
  69. blog reusit – Și ai ajuns aici. Ca să vezi :))
  70. ce trebuie sa fac ca prietena mea sa nu mai fie incapatanata – Dacă afli, ar fi bine să scoți o carte. Va fi best seller :))
  71. cum sa te porti cu un tip imatur – Păi….indiferent. Lasă-l să se dea cu capul de realitate dacă nu se maturizează.
  72. model scrisoare pentru mos craciun – O să scriu una special pentru tine :)))
  73. om de 82 de ani cazut de la etajul 7 – Chiar mă întreb cum oare ai ajuns aici. Regretabil moment 🙂
  74. vorbesc la telefon – Cu cine?
  75. cel mai urat loc din lume – Google face aroganțe și îmi jignește blogul deci 🙂
  76. cezariana glue – Ce mai e și aia?
  77. amintiriderecucerireadragostei – Mai repede ai căuta o tastatură nouă.
  78. nu am platit abonamentul la orange de 6 ani – Și nu ți l-au închis?
  79. arata-mi cartea recordurilor – Spune după mine: sesam deschide-te!
  80. nu m-am dus la facultate foarte mult timp – Și de câte ori ai repetat anul?
  81. sagetator noroc laloto astazi o sa am – Așa spun toți.
  82. de unde vine miros de basina? – De unde vrei să știu eu?
  83. dragostea este invizbila – Parcă era oarbă.
  84. in iarna asta imi doresc sa revin la amintirile copilariei – Și cine te ține?
  85. cat costa corpuri la iphone 4 – Adică?
  86. cum sa te lasi de droguri cu prenandez – Cu prenandez chiar nu merge :))
  87. basina mirositoare – Ați înnebunit cu bășinile astea :))
  88. cum sa iti parasesti iubitul fara sa suferi – Simplu. Dacă suferi nu îl părăsești. Dacă suferi și dai tu papucii atunci ai o problemă cu capul 🙂
  89. oameni care te scoate din sarite – În general agramații :))
  90. cum dau shutdown cuiva – Citește și tu cărți. Ele te fac neprost. Găsești în ele multe idei.
10 thoughts on “Despre termeni de căutare

  1. Creve, tu parca esti psiholog, lumea intra pe blogul tau sa-ti ceara sfaturi in dragoste. Si nu numai. Vad ca oamenii au si alte curiozitati, fie culinare(se pare ca esti expert si in bucatarie), fie din tehnologie si IT, geografie, personalitati TV, recorduri. Wou, esti tare de tot, o adevarata enciclopedie. Bine ca acum i-ai lamurit pe toti… 😀
    Cred ca trebuie sa (re)incep sa scriu si eu despre dragoste pe blog. Doar ca nu prea(mai) pot.

  2. Ma amuza teribil termenii de cautare intotdeauna :)) Pe la aceasta rubrica n-am intrat de ceva vreme la mine, dar oricum am recuperat aici, sunt mai grozavi cititorii/ cautatorii tai : ))))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

