Umor

S-a întors!

Nici nu mi-am dat seama când au trecut 5 luni. Dacă cineva îmi spunea că pot să rezist atâta timp nu l-aș fi crezut. L-aș fi făcut nebun în față și nu l-aș mai fi salutat. Și totuși au trecut 5 luni. Mi-a lipsit foarte mult, și în perioada asta chiar m-am simțit pe rând izolat, rupt de lume, de pe altă planetă. Toată lumea care mă cunoștea mă întreba dacă se mai întoarce și dacă da, când. Ei bine azi s-a produs minunea. Cu cât știam că se apropie vremea întoarcerii cu atât parcă trecea timpul mai greu. Dar astăzi când mai aveam puțin să plec de la muncă deja mă gândeam: azi se întoarce. Va fi o revedere frumoasă. Am plecat chiar puțin mai devreme  (cu vreo 20 de minute) de la muncă și când l-am văzut nu-mi venea a crede ochilor. Era chiar în camera mea și aștepta să-l bag în seamă. Era telefonul meu care din noiembrie zăcea stricat și chiar a petrecut o perioadă de vreo lună și jumătate, poate chiar 2 luni prin Anglia. Nu am crezut că după 5 luni fără telefon, când îl voi avea iar în mână mă voi simți ca un om care nu a avut niciun telefon :)) L-am luat, l-am butonat, i-am consumat bateria, l-am zăpăcit de tot. Nu ați fi vrut să vedeți cum mă jucam cu el :))

Acum ar mai fi ceva de precizat. Telefonul a suferit și o resoftare în urma căreia s-au șters toate numerele de telefon, dar am reintrodus eu vreo 200 de numere. Dacă unele nu le-am băgat în telefon le voi recupera eu pe parcurs. Din motivul ăsta o să îi rog pe cei care văd postarea asta, și au numărul meu să îmi dea un mesaj în care să se semneze. Unele numere pe care le-am băgat, poate că nu mai sunt de actualitate 😛

P.S.: când am ajuns acasă, am scos telefonul din pachet, și am vrut să caut cartela și cardul de memorie. Când colo, surpriză. Nu găseam cartela. Am căutat-o ce am căutat-o ca să aflu că a pus-o mama sus pe un raft pentru că era să plece nepotul cel mare cu ea acasă. Abia i-a dat drumul. Era chiar culmea: după 5 luni să îmi vină telefonul și eu să nu mai am cartelă :))

P.S. 2: Se pare că aventura nu s-a încheiat. Display-ul nu e lipit bine și va trebui să mai merg puțin cu el prin service. Sper baremi să nu se strice pentru că nu mi-am luat în calcul înlocuirea lui pentru acum 🙂

15 thoughts on “S-a întors!

      1. și cum ai ținut legătura cu restul ? pentru că și pe vremea când nu erau mobile, tot era un fix, acolo, ceva.
        pt mine asta ar fi mai greu,căci la facultate trb să fii mereu conectată cu lumea, că se schimbă chestiile de la o oră la altă,deci doar din prisma asta mi s-ar fi părut mie persnal ceva mai greuț.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

