Dragoste · Fantezii · Scrisori

Mi-a fost dor

Aseară mi-a fost dor de tine așa că am dormit pe partea ta de pat vrând să îți simt îmbrățișarea. Mi-a fost dor de tine așa că am luat cartea din care îmi citeai fragmentele care îți plăceau. Am vrut să îți aud vocea. Mi-a fost dor de tine și am stat 2 ore în bucătărie așa cum obișnuiam să vorbim înainte să pleci la facultate. Am pus mâna pe masă acolo unde obișnuiai să pui tu mâna vrând să îți simt atingerea. Apoi am hrănit câinele vecinei de la 2 așa cum îți plăcea ție să o faci. Atunci mi-ai apărut înaintea ochilor ca o hologramă. Ieri mi-a fost dor de tine. Am luat cana ta și am băut prin locul pe unde obișnuiai tu să bei. Am vrut să-ți simt sărutarea. Aseară mi-a fost dor de tine…

8 thoughts on “Mi-a fost dor

  1. Pai si ce mai astepti? Sun-o si impacati-va, se vede ca inca o mai iubesti. Incercarea moarte n-are! 😀

    De obicei iti este dor atunci cand stii ca mai sunt sanse. Cand speri ca mai sunt sanse. Cand poarta e inchisa pentru totdeauna…privesti spre viitor. Vorbesc in numele meu, poate barbatii sunt mai idealisti, mai romantici. 😛

    1. O să te dezamăgesc, dar postarea asta are doar scop literal :)) A fost un moment așa mai altfel care mi-a venit în cap. Îți dai seama că aș pune mâna pe telefon altfel 😛

      1. Mi-am dat seama, dar ce altceva as fi putut raspunde? Am preferat sa zic ceva in loc sa tac si am abordat stilul glumet.
        Ma deranjeaza din ce in ce mai mult cei care intra pe bloguri si daca nu se regasesc in text sau nu le place articolul in mod deosebit ies in graba pretinzand ca “domne, nu stiu ce sa zic la asta, articolul asta nu e de mine”. 75% din cititorii mei gandesc asa. De aceea nici nu mai scriu pe blog, ce rost are?

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

