Bucureşti · Internet · Realităţi · România mea!

Da’ până când?

prostia

V-am povestit că pe la muncă dau de multe minți luminate (cu lanterna), așa că era de așteptat ca la un moment dat unora să le dau cu flit și să nu stau la prea multe discuții cu ei. Am răbdat foarte mulți de când lucrez la actualul loc de muncă, dar totul a fost până azi. Dacă detest ceva, atunci este prostia și nesimțirea, iar când  acestea doua se întâlnesc în aceiași persoană ar fi bine să nu mi le etalezi. Astăzi în timpul furtunii Pasajul de la Universitate a fost plin de oameni care se adăposteau. În timpul ăsta unii dintre ei intrau în magazin și printre ei s-a aflat un individ care niciun una, nici două, pune pe vitrină o pungă udă din care scoate o poză să o scaneze și mi-o întinde direct. M-am uitat scurt la el și i-am spus că aș fi apreciat dacă nu punea punga aia plină de apă pe vitrină pentru că ștergem vitrina aia destul de des. El a zis că nu și-a dat seama că punga era udă. Imaginați-vă, cum să nu-ți dai seama că punga e udă când afară era furtună și mai mult de atât pusese mâna pe ea înainte să o așeze pe vitrină. Era limpede că e udă. În fine, i-am mai zis eu ceva și el mi-a aruncat o replică de genul: hai că nu contează așa mult că am udat vitrina aia, scanează poza. În momentul ăla i-am spus scurt: pentru mine contează, duceți-vă în altă parte cu poza, moment în care i-am întins poza. Nu i-a venit să creadă și fără cuvinte și-a luat poza și a plecat. Poate o fi crezut că eu sunt acolo să îi fiu slugă sau cine știe ce. Prefer să am cu câțiva clienți mai puțini decât să am magazinul plin de nesimțiți. Din punctul meu de vedere nu mereu este valabil ”clientul nostru stăpânul nostru”. Toate au o limită, iar limita aia se numește bun simț. Dacă cineva nu are bun simț nu am eu timp să îl educ și cred că nici nu ar avea vreun efect, așa că de ce să-mi mai bat eu capul cu ei? Nu știu voi cum reacționați când întâlniți nesimțiți sau proști, sau amândouă, dar eu am avut o așa satisfacție după ce i-am dat cu flit de nu se poate descrie în cuvinte 😀
10 thoughts on “Da’ până când?

  1. Din pacate suntem obligati sa traim intr-o societate modesta care nu ne pune la indemana multe calificative de munca. Domnul acesta intruchipeaza clar josnicia si din pacate mentalitatea pe care o are, aceea de superior nu se va termina la tine. Indirect suntem sclavii unui sistem care schimba si mentalitati. Oamenii sunt influentati sa creada ca detin controlul pe o scara sociala care de fapt exista dar nu exista.. toti traim dupa aceleasi reguli, toti avem necesitati si toti facem acrificii pentru a ne apropia macar de scopul atins. In cazul de fata, barbatul nu se vede decat un fel de “stapan” care iti guvenreaza practic afacerile..

  2. eu din nastere am o toleranta ridicata la prostie si nesimtire, dar am si eu limitele mele care, odata incalcate, tine-te bine la ce imi iese pe gura :)))) Sa zicem ca politetea este ultimul lucru de care imi amintesc in asemenea momente 😀

  3. Hm, articolul tau imi aduce aminte de o intamplare destul de neplacuta de la primul meu loc de munca. In prima zi acolo, ploua torential, evident aveam o umbrela, am intrat in cabinetul directoarei sa ma prezint si fara sa-mi dau seama am pus umbrela uda pe biroul acesteia. Reactia ei a fost una umilitoare pentru mine, parca cine stie ce-i facusem. Mi-am cerut scuze, dar cat am stat acolo m-a tratat ca pe un intrus. Ma rog, nu cred ca faza cu umbrela fusese decisiva.

    Eu in general ma port frumos, dar nu mi-ar conveni ca vanzatorii sau sefii din magazine sa ma trateze de sus. Chiar m-as simti aiurea sa mi se atraga atentia intr-un magazin. Si eu mai sunt aeriana si poate mai gresesc, chiar nu trebuie sa fim pusi la zid si dati afara. Chiar ma deranjeaza cand vanzatorii se poarta urat cu clientii.

    1. Imaginează-ți că atunci când plouă dai de 10 după care stai să ștergi vitrinele. E total neplăcut. Nu-ți doresc să vezi cum e 🙂 Iar dacă nu văd la timp alt client își poate distruge niște acte dacă le pune în apă și nu vede, iar după aia îmi face mie scandal că nu am șters vitrina. Și tot așa.

  4. O sa sune ciudat, dar se poate. Nu si-a dat seama ca e uda, asta nu inseamna ca nu a simtit sacosa uda. Pur si simplu nu si-a dat seama ca e uda. Nu s-a gandit la urmari. Trebuia totusi sa fie mai politicos.:))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

