Irelevant · Realităţi · Scurt și la obiect

Întrebare pentru ele

ciudat

Acum sincer. De muuuuult timp îmi tot pun întrebarea asta și îmi tot bat capul cu ea, (nu că ar fi vreo întrebare esențială), dar chiar îmi doresc să aflu răspunsul, așa că la întrebarea următoare aș vrea să răspundă doar ele, reprezentantele sexului frumos. Părerile băieților nu cred că au prea multă greutate în aflarea unui răspuns logic. Deci, întrebarea este următoarea:

De ce se țin unele fete de mână pe stradă?

17 thoughts on “Întrebare pentru ele

  1. Chiar nu as sti ce sa-ti raspund de vreme ce eu nu practic asta. Poate e semn de prietenie foarte stransa. Tin foarte mult una la cealalta si se simt bine astfel. Sau nutresc altfel de sentimente( de dragoste).

    1. Eu nu cred că e vorba de ceva pe invers. Or fi și cazuri dalea dar cred că sunt puține. Dacă afli ceva de la alte prietene ale tale poți să revii cu un răspuns :)))

  2. din acelasi motiv pentru care nu merg singure la baie, din acelasi motiv pentru care atunci cand sunt happy-happy sau sad-sad trebuie sa spuna cuiva ca altfel mor, din acelasi motiv pentru care barbatii nu o fac 😀 Pentru ca ele sunt fete! (acu’ sincer faza cu tinutu’ de mana pe strada nici eu nu am inteles-o 😛 )

    1. Bine că nu am înțeles nici faza cu mersul la baie în grup :)) Dar nu am vrut să pun prea multe întrebări din prima :))

  3. Nu stiu. Eu tin fetele de mana doar cand suntem intr-o mare multime ( gen concert ) pentru a nu ne pierde. 🙂 In rest, n-am motive. 😆

  4. În afara răspunsurilor de mai sus, nu știu altul pe care să ți-l dau. Oricum, o altă întrebare din categoria celor fără răspunsuri concrete ar fi: de ce se scarpină la oo unii băieți pe stradă? :))

  5. :)) Faceam asta cand eram mai mica. Pentru ca simt ca e cineva langa mine. Pentru mine era ideea de protectie reciproca. Acum ca sunt intr-o relatie minunata, am gasit legatura aia in relatia mea, legatura muuult amplificata acum.

    Da, o fac ca sa simt in mana mea, mana altcuiva, sa nu fiu singura si sincer, tare fini si firave sunt mainile unei femei.

          1. mie una imi place o femeie frumoasa. nu te gandi la prostii. o admir si atat. si e placut sa am o femeie langa mine uneori

  6. Eu si prietenele mele ne tinem de brat, in unele plimbari. De mana nu.
    Dar sora mea mai mare ma tine si acum de mana cand mergem pe strada amandoua. Desi suntem ambele trecute de 20 si ceva de ani 😀 Cred ca a ramas intiparit in minte, din vremea copilariei, sa ma tina cu ea, sa ma protejeze. Iar eu nu o pot refuza 🙂

    Desigur, nu toate fetele care se tin de mana pe strada sunt surori 😀 Nu stiu explicatia lor. Dintr-o foarte stransa prietenie, probabil, tot aproape ca surori.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

