Bucureşti · Realităţi · România mea!

Despre unele femei

090

Cred că mereu vor există diferențe și controverse între bărbați și femei. Este un subiect inepuizabil și un alt conflict pe baza căruia se poate discuta din categoria tineri vs bătrâni. Întotdeauna se vor găsi argumente și contra-argumente referitor la vestimentația unora sau a altora. Cert este că dacă îi asculți pe unii le dai dreptate, dacă îi asculți pe ceilalți ajungi să le dai și lor dreptate. Despre ce vreau eu să vorbesc acum este modul în care se îmbracă unele fete/femei. Poate unele cititoare care vor parcurge următoarele rânduri, vor spune că și unii băieți se îmbracă în ultimul hal. E adevărat, dar nu mă interesează cum se îmbracă alți băieți deoarece nu o să mă însor cu unul ci cu una. Deci pe mine mă interesează cum se îmbracă ele. Întotdeauna am apreciat o fată/femeie care știe să se îmbrace, care știe să asorteze niște culori și să se facă plăcută de la prima vedere. Modul în care cineva se îmbracă spune o mare parte despre cel care le poartă. Mie unul îmi place foarte mult să văd o fată/femeie în rochie sau fustă. Nu am să înțeleg niciodată de ce unele fete se îmbracă obscen și după aia se supără când vreun băiat le abordează în cauză și se iau de ele. Nu am să înțeleg de ce trebuie să arate oricui ce au. Sunt unele fete care umblă mai mult dezbrăcate decât îmbrăcate și apoi se miră că sunt tratate urât și dau numai de nesimțiti și perverși. Or fi ei băieții/bărbații cu mai mulți hormoni, dar și unele fete/femei nu au în cap decât să își etaleze formele în toate felurile prin ținute cât mai provocatoare.

Am găsit un paragraf al lui Eliade care făcea referire exact la aspectul ăsta și mi s-a părut extrem de pertinent. El spune cam așa: “N-am urmărit-o cu ochiul ca s-o măsor; nu privesc în modul acesta niciodată o femeie. O privesc însa întotdeauna cu bunăvoință și aștept să văd ce vrea sau ce are ea să-mi ofere. Nu suntem noi de vină dacă cele mai multe dintre femei ne arată, cu insistență, ceea ce e obscen sau inert, sau că duc în corpurile lor. Pe o femeie care-și subliniază contururile obscene nu o poți privi altfel decât obscen. Obiectul ne indică de cele mai multe ori, cum trebuie el privit și judecat. Un bărbat care privește cu aviditate corpul unei cocote nu poate fi acuzat de indiscreție. Femeia ne invită întotdeauna s-o privim așa cum vrea ea.”

Consider că ăsta este un punct pe i și nu mai are nimic de completat. Niciodată nu o să pot să privesc cu ochi buni o fată/femeie care își etalează formele. Primul gând care îmi trece prin cap este că nu are altceva de oferit. Nu are alte atuuri și cam asta e tot ce îmi poate oferi. Un alt lucru pe care nu îl înțeleg este: ce o fi în capul anumitor fete care își iau fuste sau rochițe prea scurte și apoi trag de ele vrând să le lungească. Oare nu au văzut lungimea lor înainte să iasă pe ușă? Bineînțeles, după ce ies pe ușă or să se simtă privite indiscret de băieți/bărbați.

12 thoughts on “Despre unele femei

  1. sunt femei care au de oferit decat corpul lor, nu pot lega doua cuvinte intr-o fraza inteligenta. nu-ti cere nimeni sa povestesti istoria frantei la o prima intalnire, dar o relatie nu se poate rezuma doar la small talk, trebuie sa-i oferi ceva inteligent barbatului. asa ca se ofera pe ele si o fac in singurul mod in care stiu, se imbraca obscen.

  2. Nu stiu ce sa zic, am vaga impresie ca numai la noi in tara intorc capul barbatii, ca disperatii, dupa fetele in pantalonasi scurti. Cred ca in vest nu se uita nici dracu dupa ele. Tot la fel de adevarat este ca am fost in Belgia si toate femeile erau deosebit de elegante, frumoase, suple. O placere sa le admiri de la distanta, discret, evident. Bine, eu am fost in 2008, si primavara, vara habar nu am cum o fi.

    Dar sa stii ca nu toti barbatii romani se uita insistent dupa d-soare decoltate. Ci doar aceia de o anumita factura. Si nu prea vad de ce atunci cand esti pe strada trebuie sa judeci orice femeie care trece pe langa tine, de ce trebuie sa pui etichete si sa nu-ti vezi de treaba ta?

    Sa nu intelegi acum ca eu sunt de acord cu tinutele indecente. Desigur, pantalonii scurti sunt pentru plaja, nu pentru oras, dar daca ele se imbraca special pentru a atrage atentia, si noi suntem de vina ca le facem pe plac.😀 Daca toti barbatii le-ar ignora, poate s-ar schimba ceva…in mentalitate.😛

    Gandeste-te, Creve, ca la varsta adolescentei si tineretii, dorinta de a fi admirat, de a fi in centrul atentiei, e imensa. Iar pana sa-ti dovedesti inteligenta si cultura, e mai usor sa cuceresti prin frumusete, printr-un trup fara cusur. Sa nu-mi spui ca ai vazut femei trecute de 35 de ani imbracate obscen. Poate sunt si din alea…pe centura.

    1. Nu zic că nu ai dreptate. Foarte puține sunt alea ajunse la 35 de ani care mai încearcă să impresioneze astfel un bărbat. Dar eu nu înțeleg de ce se supără când cineva le abordează într-un mod obscen. Doar nu cred ele că băieții o să le întrebe ce părere au despre teoria haosului și despre expansiunea universului :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

