Comercial · Internet

Postare pentru fete :)

cottage

Am observat că în ultima vreme pe aici intră mai mult fetele și mă gândeam să le ofer și o postare mai apropiată de preferințele lor. De obicei nu fac asta, dar dacă iau ultimile articole nu cred că găsesc 5 comentarii venite de la băieți. Intră și băieți dar ei mai mult dau like-uri 😛 Acum există două posibilități: ori băieții nu sunt prea vorbăreți, ori eu scriu ca o fată :))  Așadar, să lăsăm deoparte dilema asta și să vă spun exact despre ce este vorba în postarea de față. După cum spuneam, nu prea obișnuiesc să fac asta, dar azi vă voi prezenta un gel de duș. Poate sunt persoane care vor să își schimbe gelul de duș sau poate caută de multă vreme un gel de duș care să le placă așa că o să dau eu o sugestie azi. Este vorba de gelul de duș de la Cottage cu smochine. Ele sunt în foarte multe sortimente, dar eu am încercat smochinele și e foarte fain. Până acum lua mama mereu de la Avon fel de fel de geluri dar am zis să iau eu altceva. Nu prea îmi plăceau cele de la Avon. Așa că l-am luat pe cel de mai sus. Miroase foarte bine, face o altfel de spumă decât cele cu care eram obișnuit. E mult mai compactă spuma și parcă se întinde ca o cremă pe piele. Să nu mai spun că după ce ies din duș mama se ține după mine să mă miroasă :)) Pe sticlă scrie ”Skin soft enough to eat”. La început am zis că e glumă dar chiar îți vine să o mănânci. Și ce e mai bine: nu are parabeni. Dacă v-am făcut curioși, eu l-am luat din Cora și a costat aproximativ 29 de lei. Poate părea mai scump chiar și decât unele geluri de duș BIO dar are totuși 700 ml 😛
13 thoughts on “Postare pentru fete :)

    1. Cred că e din mure. Probabil fructe de pădure 😛 Oricum, nu sunt doar astea 3 sortimente. Au vreo 10 sortimente. Am ales poza asta pentru că aici se vedea cel de care spuneam eu 😛

  1. ”Skin soft enough to eat”…sounds perfect! :))
    Le voi cauta si eu prin magazine. Nu mai sunt in tara in prezent, dar poate gasesc si pe aici. Nu strica sa ma uit. M-ai facut curioasa 🙂

    1. Păi au ulei de argan, piersici, bambus parcă, guarană, caramel, vanilie, flori oceanice, mentă și căpșuni, tequila sunrise, violete. grapefruit, kiwi, ceai verde, pina colada, portocale, și cred că mai sunt și altele :))

  2. primul meu instinct a fost să mă uit pe ce blog sunt :))
    momentan folosesc ceva de portocale de la Nivea si sunt tare multumita de el. cele de la avon nu mi-au placut nici mie pentru ca nu prea persista mirosul, dar asta ce ni l-ai prezentat tu, pe langa faptul ca e de la Cora, deci deloc aproape de casa mea, mai e si 29 lei, cam scump…avand in vedere ca si ceea ce folosesc eu eu la 700 ml si e doar la jumatate de pret… daaar, avand in vedere ca l-ai tot laudat cat e de cremos si ce mult persista mirosul, zau ca m-ai facut curioasa :))
    ps: ” E mult mai compactă spuma și parcă se întinde ca o cremă pe piele. Să nu mai spun că după ce ies din duș mama se ține după mine să mă miroasă ) Pe sticlă scrie ”Skin soft enough to eat”. ” = pasajul meu preferat, m-am distrat bine cu postul tau :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

